MORGEN!!!!

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Hei og hopp!

Åssen har folk det idag?

Her er det 5- og forholdvis pent vær...er ikke blitt lyst enda[8D] Det brenner i ovnen, og Oliver har fått frokost[:)] Nå venter snart morgenstellet, og masse klesvask. I tillegg til at jeg kanskje skal få i meg litt frokost[8D] Så er det å rydde litt og nyte dagen så godt vi kan[:)]

Ellers skal jeg på posten for å poste julebrevene, og sende en pakke i retur...[:)]

God morgen..

I dag er jeg kjempe trøtt, så jeg skal gå å legge meg igjen når Helge Andrè sovner igjen.
Ellers i dag har jeg jo bursdag, så håper at typen min kan overraske meg med et eller annet, men tviler.. hehe..
Var litt søt i morges da. Når jeg våknet skulle jeg ta meg en røyk å oppi der lå det en lapp der det sto. Gratulerer med dagen silje, å så hadde han tegnet et lite søtt hjerte.. hehe.. [:)]

God morgen!

I dag er det litt som skjer ja.
Hadde tenkt å dra og trene. Bare venter på at vesla skal våkne. Så skal vi på barselstreff.
Og så håper jeg det kommer en hentelapp i posten i dag. Har bestilt masse kult!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så skal jeg bake kake til avslutning på skole i morgen og male mandler for å lage kransekake og marsipan.
Så er det håndball på størsten. Og så er det TV kveld [:D] He he he

GOD MORGEN [:)]
Her har vi en fin start på dagen, snuppa sover litt bedre gjennom natta for hver natt så håper vi snart er tilbake til "normalen".
I dag skal vi på svømmehallen, så skal vi å kjøpe noen julegaver etterpå. Da håper jeg gullet sovner i vogna mens jeg får shoppa [8D]
Ellers er det jo håndballkamp og Grey`s på tv i kveld [:)]

GOD MORGEN!!
I dag har vi kjempe fint vær :) 
Men det er is over alt så det blir ikke tur før solen har varmet litt!
Smulen ligger ute å sover og nå ska jeg spise Mr.Lee!
Ellers  har har vi ingen planer for dagen.
Ha en fin dag alle sammen!

God formiddag!
I dag begynte dagen kl syv, da fant jeg Mini stående i senga. Han var stolt, strålende fornøyd og ville ikke sove lengre.
Ute graver de ned kabel i gata. BRÅKER! Mini klarer ikke sove med mye lyd rundt seg, så nå sover han endelig sin første blund.
Senere i dag skal vi gå en tur til butikken, og så skal vi på besøk til noen flere bebbiser. Det blir moro. Dukker opp små over alt synes jeg. Koselig!
I kveld håper jeg å få med meg litt håndball på tv og selvfølgelig Grey's (spennende!!!!).
That's it folkens! Nydelig vær her forresten! Digg!
Ha en knall dag alle sammen! Stor klem.

God formidag:)

I dag starta mini dagen klokk 5! men vi sto ikke opp før hal 6. Så gikk vi og la oss igjen 7, så vokna han igjen 8, da la jeg han i senga med meg, og der sovna han med en gang igjen så vi sov til 10.40!![:)] d var godt... I dag har vi ikke store planer, får besøk av ei gravid veninne og typen i kveld så må rydde og på bua og kjøpe noe vi kan kose oss med i kveld[:)]  Jeg gleeeeder meg bare til torsdag for da får sambo lønn å bonus, jeg får ikke før 15 [&:][&:] og jeg er sååå blakk.... *vil kjøpe julegaver*  jeje....

Ha en fin dag alle sammen!

Back
Topp