Morgan og Ola-Conny gjør Norge

• Trådstarter Trådstarter Kakaduen
  • Opprettet Opprettet
K

Kakaduen

Guest
Har du sett på? Er det bare meg eller er de to der stokk dumme??

Jeg har heller ikke sett på den serien, men kjenner de igjen fra Ullared.
Fatter og begriper ikke hvordan folk orker å se på de i sitt eget program uke etter uke?!
Som et innslag i Ullared på 5 min, ok! Som hovedattraksjon, nei takk!

Men kanskje bare jeg som ikke forstår meg på humoren i det?

Har ikke sett det, men de er jo to originale personer som en ikke vet om en skal riste på hode av eller le av

Pappa mener de spiller dumme, de er ikke sånn i virkeligheten.

Jeg kan ikke se på sånt, blir så flau. Og hvis de faktisk er sånn i virkeligheten så er det jo dårlig gjort overfor de... De blir jo utnyttet.

Hilste på Ola Conny da jeg var på Ullared i fjor. Snakket bare med han i 5 min, men han virket helt vanlig :) Regner med det vi ser på tv er litt for seerne sin skyld!

Er sikkert bare skuespill for underholdningen sin del. Jeg klarer ikke se på sånt, syns det er kjedelig og det virker fryktelig teit.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror programmene med de blir redigert og klipper slik at de skal virke mindre smarte. Men tror egentlig de er ganske gjennomsnittlige oppegående mennesker i virkeligheten.

Tror de spiller dumme, virker sånn noen ganger. Og hadde de vært så innmari dumme tror jeg ikke de hadde klart den jobben de har. Er jo ganske hektisk og mye å gjøre på Ullared vil jeg tro med mange mange tusen mennesker innom hver dag

Syns de er koselige jeg:pmen tror heller ikke de er så dumme som de gir seg ut for på tv, men noe er det nok med dem.

Ser aldri på det. Det er virkelig ikke min type god tv :p

Er nok mye skuespill :-)

Møtte de tvillingjentene fra charterfeber en gang, og de fortalte at alt bare var skuespill og at de fikk beskjed om å spille :-)

Back
Topp