Morfg25

munter

Forumet er livet
Hei!!

Er du lei av å vente på babyen du også??

Ja!!!

Nå griper jeg etter alle halmstrå!!

Jeg vet det er over en uke til termin og bla bla bla, men jeg er skikkelig lei!!!

Får ikke sove om natten, forkjølet, harde kynnere som Aldri går over til rier...
MEn til alle som spør: Nei da, jeg er ikke lei! Fult forberedt på å gå over termin.... Yeah right.....

Du har jo passert den magiske datoen... hvordan innstiller du deg på nok en dag uten fødsel?

ORIGINAL: **chello**

sniker meg inn for å si: et glass vann med kanel oppi får fart på sakene[;)][:D] Lykke til begge to!

Uh...
Det hørtes ikke godt ut!!!
Men som sagt, villig til å prøve alt!!!
Tusen takk!

Ja det er tungt den siste tiden..

Ja det er lettere å si at man ikke lei for sier man motsatt så sier nesten alle:
Det enda lenge til termin, må forvente å gå over termin, da jeg var gravid... bla-bla-bla[:'(]

Klarer ikke helt å innstille meg på enda en dag uten fødsel, er en del lei meg og oppgitt til tider for nå er datoen passert og jeg lengter så veldig etter henne.

Itillegg til at forferdelig mange maser hver dag, ringer og sender mld:
Skjer det noe snart eller?
Har du kjent?
Føler du at?
Hva tror du selv, blir det fødsel i helga?
Jeg skjønner at folk bare mener det godt, men når man prøver å holde humøret oppe og fokusere på litt andre ting så blir det vanskelig når alle bryr seg hele tiden.

Setter pris på at familien og de nærmeste vennen spør hvordan det går da selvfølgelig, men det er alle "utenforstående" som sliter meg ut.

(oj, ble langt dette)

Helt enig.

Sambo er så søt når han om natten i halvsøvne hver gang jeg snur meg, spør: Baby?

Men det er alle andre som maser og lurer og interesserer seg litt vel mye til tider!

Men jeg har lært en ting av dette her, og det er at jeg ALDRI skal mase på andre gravid for å høre om det er noe på gang!

Så søtt da[;)]

Mannen min sier hver kveld: Vekk meg ved den minste lille ting.. [:D]

Godt å ha en mann som stiller opp hele tiden[;)]

Nei jeg skal heller aldri mase på en gravid[8|]

Ønsker deg ihvertfall lykke til!

Nå iler jeg ut på kjøkkenet for å drikke kanelvann[:D][:D][:D]

Takk for d:-)
Lykke til du også!

Masse kanelvann skal ned utover kvelden!!!

Back
Topp