morellen prøver på et lite nurk!

4+0 og i graviduke 5 i dag ❤️

Vurderer å ringe legen i morgen og bestille time om et par uker, jeg har blitt lovet TUL i uke 7-8 et sted, og kjenner at jeg vil få unna den henvisningen så kanskje jeg kan slappe litt mer av mtp spiren i magen. Svinger mellom å glede meg og være livredd hvert andre minutt, og det er litt slitsomt :p

Prøver å kose meg med det som skjer så godt som mulig da. Helt merkelig å lese om dette, men så enormt stort også! :)
IMG_2613.PNG
 
Gratulerer så mye! Så spennende altså :) du får prøve å slappr av så godt du kan!
 
4+5 / Graviduke 5 ❤️

Glemt å oppdatere her de siste dagene, da her har det gått i ett og vært superhektisk!
Ikke no særlig fler symptomer enda heller, bare umenneskelig trøtt heele tiden, ømme pupper og en del murringer/plutselige ubehag rundt livmor osv. Metallsmaken i munnen er så godt som borte også :) Eneste nye er en rygg som er litt kranglete, men krysser fingrene for at det er tilfeldig og raskt forbigående!

I dag skal jeg til legen, da den fantastiske legen min har sin siste uke nå før hun tar permisjon et år, så jeg ville passe på å få tatt en siste prat og at alt hun har lovet meg om oppfølging (TUL) er skrevet i journalen til den som tar over. Liker virkelig ikke å gå til nye leger, men det må jo bare gå nå :shy:
Er også litt rart med det; etter x antall positive g-tester er jeg nervøs for testen hos legen og det å virkelig få det bekreftet - litt rar jeg.. :rolleyes:
 
7+0 / Graviduke 8 ❤️

Jammen ble ikke trøttheten værre etter sist jeg skrev (vi snakker totalt zombiemodus) og deretter kom kvalmen kastet på, så har ikke orket å oppdatere stort her inne. Men! I går var det tid for første ultralyd og vi fikk se lille knerten, med bankende hjerte ❤️ helt utrolig rar og fantastisk følelse på en gang - foreløpig ser alt helt fint ut og det ble målt til ca 8 uker som stemmer ganske bra :)
Samboeren hadde ikke sjans til å få vært med i går, og siden han gjerne også ikke vil vente helt til uke 18 og OUL med å se, vurderer vi å bestille en ul i uke 12-13 hos Martin Lundring. Hørt så mye bra om han, så velger å tro det vil være verdt det til tross den dyre prisen! :)
Nå har jeg sovet tre timer etter jobb, skal prøve å spise litt (kjeks og solfrokost er det jeg klarer å få ned akkurat nå :p) før det blir en dusj og sikkert senga igjen.. sånn går no dagan! I mai er det verdt det❤️
IMG_0081.JPG

IMG_0112.PNG
 
Back
Topp