MorChristina

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Jeg må bare lage en egen tråd om det:

Vi lå jo på pasienthotellet samtidig. Vi satt på det infomøtet med jordmor samtidig. Så gøy! [:D] Men jeg kjente deg overhodet ikke igjen fra eksamen. [;)] Måtte bare kommentere det når jeg så bildet i signaturen din. [:)]

ORIGINAL: Misin

Jeg må bare lage en egen tråd om det:

Vi lå jo på pasienthotellet samtidig. Vi satt på det infomøtet med jordmor samtidig. Så gøy! [:D] Men jeg kjente deg overhodet ikke igjen fra eksamen. [;)] Måtte bare kommentere det når jeg så bildet i signaturen din. [:)]

Oi, gjorde vi det?[:D][:D]Så merkelig altså, for jeg tenkte Misin når jeg så deg på det møtet, for det var noe som sa meg at du kunne være Misin sjø, men vet ikke hvor jeg har det fra da, menmen[:D][:D][:D] 
ja, jeg har vel endra meg litt fra før jul,forhåpentligvis mest frisyren, og ikke kroppsfiguren[:D][:D][:D] 

Hvordan går det med deg og babyen din da? Håper nå alt går bra[:D][:D]

her i heimen går det på pupp, bleieskift og masse kjærlighet[:D]

Superlykke til framover da, han eldstegutten din er vel en stolt storebror nå?[:D][:D]

Hehe, så vittig. [:)] (det var jeg som satt alene ja, uten mann.. Hehe, følte meg litt ensom da). [;)] Ja, det var nok frisyren som gjorde at du var så ugjenkjennelig. Men du var skikkelig fin på håret da! [:)] Ja, det går veldig bra med oss også. Det blir masse pupp og bleieskift ja. Petter bæsjer etter HVERT måltid. [:-] hehe, dirty details. [;)] Ellers blir det en del bal på nattes tid, virker som han sliter med å få opp lufta da. men han gråter merkelig nok så og si aldri..

Marcus er stolt ja. Triller vogn og er superkry. [;)][:D] Godt å høre at alt går bra med dere og den lille snuppa da! [:)]

Back
Topp