Mora_di!!

MajaB

Forelsket i forumet
Er du 81,6 nå?? Jeg også! På grammet likt jo! hihi [:D][:D][:D][:D]

Hvor høy er du?
 
Jeg er 1.74, håper på å komme meg under 70. 68-69. Men de siste kiloene er da så jævlig klengete...
Etter førstemann gikk jeg ned til 73 men jeg kom liksom aldri lenger ned.

Kanskje det går med reductil da. Den gangen brukte jeg vanlig kosthold og bevegelse. [:D]
 
Nja, smal og smal.... [&:] 85 cm i taljelinjen... og over 100 på det tjukkeste med håndtak!!! Ser smal ut fra siden... men snur jeg meg så kommer
ørene på magen min frem! [:'(]
 
ORIGINAL: Litago*

ORIGINAL: ~Tigerlilly~

Nja, smal og smal.... [&:] 85 cm i taljelinjen... og over 100 på det tjukkeste med håndtak!!! Ser smal ut fra siden... men snur jeg meg så kommer
ørene på magen min frem! [:'(]


ser ikke noen ører jeg tigerlilly!! synes du var en søt jente jeg og ser godt forskjell på deg fra fødselsbildene !Du ser flott ut!
Men forstår at du vil ned , for det har jeg også villet en gang , samme hva andre sa[:D]


Tusen takk!! Jeg klarer ikke å ta det til meg... Det er magen som er problemet, og det hjelper jo ikke at den er full av strekkmerker heller.
Jeg har liksom en "samling" som jeg må gjemme bak buksekanten. Nå føler jeg meg ekstra vablete, lurer på om det holder på å løsne opp elelr noe for magen min
er mykere og det kommer lettere valker? Er det logisk??? hehe, huff... Gleder meg som sagt til jeg kommer under 80! Da kommer jeg til å hoppe av meg 5 kg i ren glede!! [:D][:D]

har foresten et underøy bilde av ryggen min... kan legge ut det, da ser du ørene, hihi
 
Unnskyld at jeg bryter.men hva er denne taljlinjen??[8|]
 
ORIGINAL: Mamma24*

Unnskyld at jeg bryter.men hva er denne taljlinjen??[8|]


Der du svinger inn under ribbeina på en måte, der du er smalest på hele kroppen tror jeg....
Midjen er rett over navlen og taljelinjen er rett over der igjen. [:)]

Nå ble jeg jommen usikker på om det er det det heter... hih
 
ORIGINAL: ~Tigerlilly~

ORIGINAL: Mamma24*

Unnskyld at jeg bryter.men hva er denne taljlinjen??[8|]


Der du svinger inn under ribbeina på en måte, der du er smalest på hele kroppen tror jeg....
Midjen er rett over navlen og taljelinjen er rett over der igjen. [:)]

Nå ble jeg jommen usikker på om det er det det heter... hih

 
 
ok, takk[:)]
 
Hm... kanskje det er den som ER midjen... fy så usikker jeg ble nå....

Men måler man ikke midjen rett over navlen da? tenke tenke
 
ORIGINAL: ~Tigerlilly~

Hm... kanskje det er den som ER midjen... fy så usikker jeg ble nå....

Men måler man ikke midjen rett over navlen da? tenke tenke

 
jo, det er det jeg har lært!!
 
Vil bare si at jeg synes dere er tøffe, å ikke minst flotte!!!!


Tigerlilly: Håper reductil vil hjelpe deg å få vekk litt av håndtakene, noe dritt det der.[:'(]
Mora_di: Synes du er fin jeg[:)]
 
ja det er familiearven!!! trøster meg med at mamma har blitt flott som voksen! [:D]
 
Back
Topp