Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis en ikke kjenner forskjell, så kan jeg jo kjøpe lammeullen fra 123knit.com*ønskergullnr2* skrev:
Dere som strikker skråstrikk, strikker dere med hullkant? Det er nemlig en ting jeg ikke helt skjønner: Første halvdel så økes det jo med 1 maske for hver pinne, men når det felles så står det at 3 masker skal strikkes sammen... da felles jo 2 masker pr pinne vel? Blir ikke det skjevt? Eller er det noe opplagt som jeg ikke forstår?Flangre skrev:
Melkesjokoladen skrev:
Dere som strikker skråstrikk, strikker dere med hullkant? Det er nemlig en ting jeg ikke helt skjønner: Første halvdel så økes det jo med 1 maske for hver pinne, men når det felles så står det at 3 masker skal strikkes sammen... da felles jo 2 masker pr pinne vel? Blir ikke det skjevt? Eller er det noe opplagt som jeg ikke forstår?Flangre skrev:
Tenkte å prøve meg på denne metoden jeg også. Prøvde meg på en liten firkant, gikk helt fint å øke. Når du skal minske må man forsatt øke 1m for å få hullkant, derfor minske 3m. Men jeg skjønte ikke hvordan minskemetode jeg skal bruke? eller hvor på pinnen man skal minske (altså første maske, eller etter økningen)? er helt ny på strikking :P