Mor på tur ut

chipelle

Betatt av forumet
Når vesla er fylt fire mnd er jeg invitert i bursdag til min beste venn. Da har jeg tenkt til å ta meg noen glass. Pappaen skal være hjemme med vesla. Hun tar flaske, men jeg greier ikke pumpe, så det vil bli gitt tilegg frem til jeg kan amme igjen. Vet hun liker tilegg også da vi har testet det i små doser :)

Spørsmålet mitt er: ettersom hun nå skal få mer enn et måltid, ville dere gjort noe for å motvirke hard mage med en gang? Selv om jeg ikke vet om hun blir hard? Eller se hvordan det går? Hvis hun blir hard, er det farlig?

Fler som gir tillegg når de skal bort fra de små, men som fullammer til vanlig som kan komme med noen tips?

Tror ikke jeg ville gjort noe spesielt. Man kan jo ha malt i flaska, med det er søtt og kan få barnet til å foretrekke flaske. Kos deg :)

Gjorde det som du tenker med flaske og mme når jeg var borte på den tiden :-) hadde litt malt i melken... Funket kjempefint :-D tipset er at du må kose deg masse i bursdagen, pappaen og babyen klarer seg fint ;-)

Ville ikke gjort noe før det evt blir et problem. Min får både mm og mme, og har ikke hatt behov for noe malt eller andre ting. Kos deg ute!

Back
Topp