Mor- og barntrening

tsktsk

Blir kjent med forumet
Noen av dere som har hatt med lille på slike timer på treningssenter enda? Jeg klør etter å få trent skikkelig, men er usikker på om det blir for mye ståk og støy til lille på en sånn time. Ho er 7 uker nå.. Hva tror dere?
 
Skal ikke skryte på meg å ha vært på det denne gangen [emoji85] men med storesøster startet jeg da hun var 8 uker gammel. Det gikk kjempefint og hun lå bare og tittet rundt seg [emoji4] men det varierer sikkert fra baby til baby hvor mye de orker av sånne inntrykk i starten.
 
Begynte også ved 10 uker. Ungen tar det fint, maks 10 voksne på time samtidig.
 
Bærer baby på en del turer og baby og 2-åringen opp og ned trappene til 4.etg så føler styrketreningen er dekket uten treningssenter...
 
Hvordan gjør man det med babyen under timen? For noen uker siden kunne han ha sovet seg gjennom hva som helst, men ikke nå, [emoji28]
 
Hvordan gjør man det med babyen under timen? For noen uker siden kunne han ha sovet seg gjennom hva som helst, men ikke nå, [emoji28]

Kanskje han synes det er så mye lyd og bevegelse å følge med på at han bare blir liggende å titte? Var sånn en periode med eldste her i hvert fall på de timene. Hadde også med litt leker til henne etterhvert som hun holdt på med mens jeg trente [emoji4] evt sette han igjen utenfor salen i vogna si hvis han sover?
 
Hvordan gjør man det med babyen under timen? For noen uker siden kunne han ha sovet seg gjennom hva som helst, men ikke nå, [emoji28]

Jeg har vært på to timer nå, første sov hun seg igjennom, andre lå hun lys våken og bare så seg rundt!:) Måtte putte inn smokk og strykeogkose litt med henne av og til:) Men det er rom (altså ikke et eget fysisk rom[emoji28]) for det meste, både bleieskift og amming og kos, ila timen! :) Kan også bruke ungen som vekt og ha han/henne aktivt med [emoji4]
 
Jeg har vært på to timer nå, første sov hun seg igjennom, andre lå hun lys våken og bare så seg rundt!:) Måtte putte inn smokk og strykeogkose litt med henne av og til:) Men det er rom (altså ikke et eget fysisk rom[emoji28]) for det meste, både bleieskift og amming og kos, ila timen! :) Kan også bruke ungen som vekt og ha han/henne aktivt med [emoji4]

Må prøves! [emoji106][emoji4] Ser ut som det er bare 3T Rosten som har de timene da..
 
Må prøves! [emoji106][emoji4] Ser ut som det er bare 3T Rosten som har de timene da..

Byåsen og Leangen har også :) Jeg likte den på Rosten best, styrketime. Mer kondis på step på Leangen, hvor det virket som om det var om å gjøre å lage den kjeedeligste timen... [emoji15]
 
Byåsen og Leangen har også :) Jeg likte den på Rosten best, styrketime. Mer kondis på step på Leangen, hvor det virket som om det var om å gjøre å lage den kjeedeligste timen... [emoji15]

Ja- det var styrketime jeg mente. [emoji4] Jeg trener vanligvis på Leangen, men den timen fristet lite, ja. [emoji85]
 
Back
Topp