"Mor og barn undersøkelsen"

Ikke hørt om.

Hørt om det, men klarer ikke helt å koble det. Var ikke med hvertfall.

Var/er med med eldste født i 2007. Husker ikke når det ble snakk om, men en av de første kontrollene hos lege/jm tror jeg. Det var iallefall avklart før ordinær ul :)

Med eldste ja.

De tar ikke inn flere nå vel? Var slutt allerde da jeg fikk nummer to i 2011

Heller ikke hørt om.

Alle mine tre er med. Siste ble født i oktober 2011. Får spørreskjema hvert år på bursdagen deres. Litt pes men jeg prøver å svare så godt jeg kan.

Har aldri blitt spurt, fikk første januar 07 og venter nr 2 nå..

Det var ikke alle sykehus som var med, og det er altså flere år siden de sluttet. Så ikke så rart at mange ikke har fått tilbud.

Sluttet å ta inn nye, altså. Vi som er med fortsetter å svare på ting i mange år. Og det forskers mye på alt som er samlet inn.

Vi er med. En av de siste registrerte hun er født i jan 09 termin i des08

Eg og mine er med, mine er fødd i 2005 og 2007. Det er ei stund sidan dei slutta å ta inn nye deltakare, og mot slutten trur eg berre dei tok inn søsken av dei som allerede var med i studien.

Eg får fortsatt skjema for yngste mi (usikker på om kanskje eldste er ferdig?), har sendt melketenner og greier for begge to. Yngste er og med i ADHD-studien, var i Oslo og blei testa ved 3,5 år og så blir det visst telefonintervju no når ho er åtte.

Kjempeflott at folk forskar, og kjempeviktig at folk er villige til å delta i studier!

Eg og mine er med, mine er fødd i 2005 og 2007. Det er ei stund sidan dei slutta å ta inn nye deltakare, og mot slutten trur eg berre dei tok inn søsken av dei som allerede var med i studien.

Eg får fortsatt skjema for yngste mi (usikker på om kanskje eldste er ferdig?), har sendt melketenner og greier for begge to. Yngste er og med i ADHD-studien, var i Oslo og blei testa ved 3,5 år og så blir det visst telefonintervju no når ho er åtte.

Kjempeflott at folk forskar, og kjempeviktig at folk er villige til å delta i studier!
Ja helt enig, kjempeviktig, det er jo så mye vi gravide lurer på :-)

Back
Topp