mor og barn undersøkelsen!

henriette25!

Forumet er livet
flere som har blitt med på det?
vi begge måtte ta blodprøver igår for at vi skulle være med på undersøkelsen.. hmmm litt snodig syns nå jeg.. [8|]

Jeg var ikke med på den! har ei venninne som var med på den på første sin hun syntes det var mye mas rundt den!!!

her skulle oxo sambo ha tatt blodprøve, men han har ikke gjort det for han var ikke med da jeg var på ultralyd. Vi er alikevel med i mor og barn undersøkelsen [:)]

hva skal de egentlig med blodet vårt når det er en spørreundersøkelse??

vi er med ,men fikk undersøkelsen etter første UL.. Har ikke blitt tatt noe blodprøver av meg enda da.. Så jeg tror ikke jordmord og de vet at jeg er med på det..

Vi er med og hadde blitt med igjen, syns ikke det er mye mas og er bare glad for å kunne bidra i forskning

Vi var med på dette!! Helt greit, men masse spørreundersøkelsesark husker jeg!Hvis ikke jeg husker feil da!!

jeg er med, med begge ungene.[:)]

du får en lappe som skal være med på helse kortet ditt under svangerskapet.
Slik at det blir tatt en blodprøve av navlestrengen.... om jeg husker riktig...

Jeg er med....bra opplegg! Je kjæresten min måtte også ta blodprøver....hmmmm...og han har svart på spørreundersøkelse...[&:]

Jeg er med på den... Mye spørsmål, men til et godt formål [:)]

Ja jeg er med, men mannen ville ikke ta blodprøve, så det er bare jeg som gav blod.

ORIGINAL: Emmeline

Vi er ikke med, synes det ble litt for mye personlige spørsmål, ikke det at jeg har noe å skjule, men følte ikke for å være med.

Signerer

Back
Topp