Mor og barn trening

Arandir

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Noen som har vært? Jeg skal på fredag og prøver å se for meg logistikken i det hele. Hva bør jeg ha med, skal jeg ha ammeklær, hva skal han ligge på? Mye som skal klaffe, men jeg gleder meg til å komme i gang med trening igjen. :)
 
Ha med stelleveska, regner med du har alt du trenger der for stell osv.. Ha med en håndduk til babyen, og treningsgreier du trenger :) Matter som bebisen ligger på har di der :)
 
Hva foregikk?:)

Det var mødre med babyer fra seks uker til ett år ( min var minst:p), som i én time trimmet noe som her Tabata (sirkel styrketrening) på et treningssenter. Babyene lå på matter ved siden eller foran oss når vi tok liggende øvelser (bekkentrening, sit-ups, osv), og så brukte vi dem som manualer på andre øvelser (utfall, osv:) ). Det var en kjempeflink trener (med babytekke:D) som ga tilrettelagte tips og tilbakemeldinger i forhold til hvor lenge det var siden fødsel. Underveis kunne man amme eller skifte, dersom det var behov for det, og etterpå var det kaffe og ammeplass for de som ønsket å sitte og roe seg litt etter trening. Helt topp var det!:)
 
Gled deg! Det var rett og slett balsam for sjelen!:D


Hei. Så dette først nå jeg. Siden jeg leter etter mor/barn-timer i området. Har nettopp flyttet ned fra Trondheim, og kan ikke finne tilbudet noe sted.
Var på spring sin nettside og kikket nå, men kunne ikke finne noe. Har du vært der igjen siden, og vet om det fortsatt finnes? :)
 
Hei. Så dette først nå jeg. Siden jeg leter etter mor/barn-timer i området. Har nettopp flyttet ned fra Trondheim, og kan ikke finne tilbudet noe sted.
Var på spring sin nettside og kikket nå, men kunne ikke finne noe. Har du vært der igjen siden, og vet om det fortsatt finnes? :)

De avviklet det i sommer fordi det var så dårlig oppmøte, desverre:( Fremover kommer de bare til å kjøre kurs for de som nettopp har født.
Men på helsestasjonen på Strømme henger det info om diverse tilbud. Det er ihvertfall noe mor og barn Yoga. Men om du er åpen for et annet treningssenter, tror jeg de driver med mor og barn-trening på Solsiden PT-senter:) Ellers skal Spring Rona begynne med barnepass da, hvis det er aktuelt.
 
Hei. Så dette først nå jeg. Siden jeg leter etter mor/barn-timer i området. Har nettopp flyttet ned fra Trondheim, og kan ikke finne tilbudet noe sted.
Var på spring sin nettside og kikket nå, men kunne ikke finne noe. Har du vært der igjen siden, og vet om det fortsatt finnes? :)

Velkommen til byen, forresten!:):)
 
Back
Topp