Mor og barn-sysler

Emmy3

Glad i forumet
Noen som skal/vil/tenker på å være med på noe baby-ting framover, f.eks. babysvømming, babysang, barselgruppe, babymassasje, annet ?? [:)]

Noen som har erfaringer med noe sånt?

Er litt usikker på hvilke tilbud som finnes her vi bor, men kunne tenkt meg å gjøre ett eller annet sånt da [:)]
Er forløpig meldt på barslgruppe, men den er ikke kommet i gang helt enda.

He veldi lyst på babybading om det forts. e i bygda her..å so babysang når han blir litt større :)

Vi har begynt på babysang (bare vært der en gang til nå da) og så har vi planer om å begynne på babysvømming (men tror ikke det er nye kurs før etter sommerferien..) og så er vi med på barselgruppe[:)] godt å fylle dagene med noe[:)]

tenkte å bli med på babysvømming på vannkanten. [:)] og åpen barnehage i fyllingsdalen.

ORIGINAL: el nino

tenkte å bli med på babysvømming på vannkanten. [:)] og åpen barnehage i fyllingsdalen.

Satt akkurat og leste om babysvømmingen på Vannkanten [:)]
Men foløpig er ikke gutten vår kjempefan av badekaret engang, så vet ikke om jeg skal drøye litt med babysvømming...

Jeg har tenkt å melde oss på babysvømming, men er litt usikker på når det er best. Det startet ett kurs i april (da er han 3 mnd) viss ikke blir det til høsten. Noen som vet om det lønner seg å vente til høsten da han er litt eldre?

Mine barn har begynt på babysvømming i en alder av 8 og 11 uker....tar med mini når han er 8 uker, han også ;-) Er kjempegøy. Vi har gått i 5 år;-)

Jeg har meldt på snuppa på babysvømming som starter i april. Hun elsker å bade,så det blir artig. Og så skal vi være med på barselgruppe som starter til uka. [;)] 

Vi tenkte å være med på babysvømming[:)] Jordmor anbefalte å ikke begynne noe senere enn når de er 3 måneder.

Har lyst til å begynne med babysvømming[:D] Også barselsgruppe, første møte er i morgen. Så det blir jo spennende[:)]

ORIGINAL: Ymi

ORIGINAL: el nino

Satt akkurat og leste om babysvømmingen på Vannkanten [:)]
Men foløpig er ikke gutten vår kjempefan av badekaret engang, så vet ikke om jeg skal drøye litt med babysvømming...

men trpr ikke det begynner før etter sommeren faktisk, så e jo en stund til det da. tenkte å høre med legen i morgen når han anbefaler oss å gå å bade, har lyst å dra dit på morgenen når det ikke er så travelt, og bare prøve bassenget med han..

Skal på babymasasje kurs i morgen. [:D] Gleder meg.

til dåke som lurer på kortid det er best å begynne med babysvømming så står dette på heimesida til dei eg skal melde meg på hos:

Kor gamalt må barnet være for å byrje på kurs?

Barnet må vere 6 veker, prematurbarn 6 kg. Det er ikkje for seint å begynne på kurs om barnet nærmar seg 1. år. (Det er aldri for seint å begynne å bade, men kursa våre passar ikkje for nybegynnarar i 2 årsalderen). Det kan ofte være ein fordel om barnet er nærmare 6 mnd. enn 6 veker.

Vi skal begynne på tidlig samspill, som er med sangpedagog og fysioterpeut. Så vi skal synge og massere barna. Så satser vi på å begynne på babysvømming til høsten når det er ny oppstart! [;)]

vi skal være med på baby svømming og barselgruppe[:)] men på den babysvømminga så stod det att han måtte være tre mnd gammel[8|] synes det var litt lenge til jeg da, han koser seg jo når han bader[:)]

Tenker vi begynner på babysvømming om vi får plass. Har vært på babymassasje med førstemann og var en nyttig erfaring det og. Babysang har jeg ikke prøvd, kanskje det ville vært noe for nr 2??

Back
Topp