mor og barn i vann på Pirbadet Trondheim

trønderpi81

Flørter med forumet
Det var noen her inne som hadde vært på det, men husker ikke hvem... Men det jeg lurer på egentlig er hvordan det var. Lurer på om vi skal dra på det i morgen.

Heia trønderpi81..
Har ikke vært på mor og barn vann,men tenkte å dra i mårra.. Men kan hende d er mye folk,d er jo vinterferie!
Vet ikke så mye om d,men d er vel endel øvelser med nurkene vårres,samtidig så får vi litt trening..skal være en instruktør sammen med oss hvertfall..Kanskje vi treffes[:D][:D]

klem

Jepp[:)] kan gjøre d..skull egentlig sist tirsdag men var så sliten pga en slitsom natt,men skal prøve igjen i morgen..skal legge inn referat i morgen jeg[:D] vært morsomt å møttes da!

æ fikk itj t å fær i dag, for æ har itj nå bil.. men satse på å kom mæ ivei neste uke... Men legg ut referat vest du fær i dag, så veit æ ka æ kain forvent neste uke..

Det var jo synd, håper du kommer deg neste gang da!
JEg lurer også litt på dette her med baby og vann og sånt i Trondheim, så referat hadde vært artig! [:)]

Snuser litt på det på revmatismesenteret jeg da, ikke pirbadet, har hørt at det er veldig bra.. [8|]

har du noe info om det på revmatismesentret?

Det er en engelskmann som har det, han er visst kjempeflink! Kjenner noen som går der, men har ikke knota meg til å ta kontakt selv så jeg vet ikke stort mer [&o]
Foregår på sykehuset

kan du spørre di som går der hvor en kan ringe for å få noe informasjon om tidspunkt og lignende? Synes de kursene som er på pirbadet har litt ugunstig tidspunkt..

Ja, skal si ifra når jeg vet noe mer! [:)]
Vet forresten om ei som går tirsdager kl 16. Tror kanskje det var en annen som går mandager kl 16. Er jo mye bedre enn kl 18, for det blir ihvertfall for sent for oss som har ei som MÅ sove kl 19 [&o][:D]

Det er det som er problemet her å... når klokka nærmer seg 19 er det natt... og vi trenger 35 min å kjøre til byen og..

Back
Topp