Mor har invitert til myke oster og vil ikke fortelle om graviditeten enda..

Soha

Blir kjent med forumet
Jeg er 5 uker på vei, og hadde ikke tenkt å si det enda, har prøvd å komme meg utav det, men hun insisterer på å finne en kveld, hvordan komme seg ut av dette? Vurderte å ha med en hard ost, men hun kommer garantert til å merke at jeg spiser bare den, og hun hadde visst kjøpt en myk brie som hun ville jeg skulle prøve..hjelp!!

Sniker litt siden jeg foreløpig er veldig ensom inne på april gruppa :bag:

Tricky spørsmål! Jeg tror kanskje jeg bare hadde utsatt det, sagt jeg var syk eller noe og så vært frempå med å invitere på noe preggis vennlig når jeg ble «frisk». Eventuelt hvis hun vet at dere prøver så kan du jo bare si at du avstår fordi du ikke vet om du kan være gravid eller ikke.

Ta med noen oster selv. Noen smøreoster, og harde oster som er trygge. Litt druer, syltetøy eller noe tillegg, så napper du lett av brieosten hvis du ikke vil spise den.

Du er dessverre opptatt frem til den uken du vil si det ;D hehe, neida. Skal vel godt gjøres å ikke spise akkurat den osten hvis hun vet det er noe du liker og gleder seg til at du smaker!

Kanskje det er en test? Pleier dere å ha ostekveld?

To-tre dager før så ringer du og forteller at du har hatt skikkelig omgangssyke, og når du da kommer så er matlysten helt elendig og du har egentlig mest lyst på helt enkle oster som ikke smaker så mye; som naturell smøreost etc. Den har funka her en gang og jeg eeeelsker en god brie; ingen som rynka på nesen. Eller at du spiste en brie og ble dårlig så du orker ikke tanken på brie akkurat den dagen.

To-tre dager før så ringer du og forteller at du har hatt skikkelig omgangssyke, og når du da kommer så er matlysten helt elendig og du har egentlig mest lyst på helt enkle oster som ikke smaker så mye; som naturell smøreost etc. Den har funka her en gang og jeg eeeelsker en god brie; ingen som rynka på nesen. Eller at du spiste en brie og ble dårlig så du orker ikke tanken på brie akkurat den dagen.
Takk går for den:)

Back
Topp