Mor,far og barn-undersøkelse

rosenjenta

Glad i forumet
Hei!

Skal dere være med på mor -far- barn-undersøkelsen ( Folkehelseinstituttet) ?

om jeg blir spurt så kommer jeg nok til å si ja... synes det er viktig å delta på sånt, for da kan man være med på å gjøre det bedre for de som kommer etter..

Jepp, vi er med. Og alle andre jeg vet om som er gravide/ har fått barn i det siste...

Vi er med!!

Vi er også med.[:)]

Vi er med- syns man bør bidra der man kan til forskningen. Om ikke våre barn har nytte av det vil mest sannsynlig våre barnebarn ha det!!

Vi er med.

Vi er ikke med

vi var med på første brevet, fikk det andre nå men det ble mye spørsmål som jeg ikke kunne svare på og da ser jeg ikke helt poenget, jeg teller jo ikke hvor mange brødskiver med gulost jeg har spist siste 5mnd liksom[:@] eller hvor mange skiver grovbrød, loff,knekkebrod jeg har spist. spiser det jeg har lyst på og synes de spørsmålene var rimelig teite

Jeg er med, men min mann ville ikke.  Syns det er bra og viktig å kunne bidra til forskning.

ORIGINAL: Lillemor82

vi kommer til å bli med om vi får tilbudet.. eller må man henvende seg noe steder for å få den?? kanskje litt dumt spm..

Ingen spørsmål er dumme her på babyverden [:)] Vi fikk undersøkelsen i posten for 2-3 uker siden. De skal helst være utfylt og sendt inn innen du skal på den ordinære ultralyden.

Vi er med. Det er viktig å bidra til å finne ut via forskning på sykdommer og arv osv.
Fikk lurt sambo til å svare også, selv om han er skeptisk til sånne ting som han må oppgi personnummer osv... Og han synes nok det ble ganske mye spørsmål ja....

Uansett - du får henvendelse i posten i forbindelse med innkalling til rutine ultralyd. Det fikk vi i hvertfall.

mie83: det er bare å avslutte når som helst! Bare ring de å si fra at du ikke vil være med mer....

vi e me vi, e jo mange teite spm men d får no bare være. kan jo være til hjelp ettervært. 

var med i forige svangerskap, får jeg tilbud igjen så blir jeg med

Jeg bare hoppa over de spm jeg ikke kunne svare på, eller svarte sånn ca på de jeg ikke kunne klare huske.... 

Jepp vi e åsså me...

Vi fikk det første skjemaet sammen med innkallelse til ultralyd. Jeg tror vi har tenkt å være med. Syns man bør støtte opp om forskning. [:)]

Back
Topp