Mor/far eller mamma/pappa?

Helt klart mamma og pappa her:) Vi var bare 22 år når vi ble foreldre og jeg synes mor og far høres mye eldre ut :p

Vi bruker mamma og pappa :)
Bor på Østlandet, og der er nok det mest utbredt, i hvert fall i vår generasjon!

Mamma og pappa!

Mamma og pappa her også

Blubba27 skrev:
Mor og pappa ;)

Så kult at dere er mor og pappa! Jeg er vant med mor og far, og føler i alle fall nå at mor virker mest naturlig for meg. Mens mannen er vant med mamma og pappa, og vil være pappa. Kjenner et par som bruker mamma og far, men har vært redd folk vil oppleve det som "feil" med andre kombinasjonen? Hehe, har tenkt litt på dette ;)

Mamma og pappa, uten tvil;)

mamma og pappa her også:-D

Bollebaker skrev:

Blubba27 skrev:
Mor og pappa ;)

Så kult at dere er mor og pappa! Jeg er vant med mor og far, og føler i alle fall nå at mor virker mest naturlig for meg. Mens mannen er vant med mamma og pappa, og vil være pappa. Kjenner et par som bruker mamma og far, men har vært redd folk vil oppleve det som "feil" med andre kombinasjonen? Hehe, har tenkt litt på dette ;)

Ja, jeg sier mor og far, og gubben sier mamma og pappa. Vi var begge fast bestemte for at vi ville at barna våre skulle kalle oss for mor og pappa :)
Brødrene mine sine barn sier far og mamma. Helt naturlig i vår  familie å "vrenge" litt på det :) hehe

Back
Topp