Mor eller mamma?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Det er jo eit manus må du hugse på :p alt er oppspinn :P barnetv er ikkje ekte, kjære :;):)

Hva mener du med det?:eek: Så klart det er ekte, hvis det ikke er ekte åssen forklarer du da at Mumidalen er i Finland? Nå blir jeg helt forvirra, kan bare glemme å sove i natt ihvertfall:p

Hva mener du med det?:eek: Så klart det er ekte, hvis det ikke er ekte åssen forklarer du da at Mumidalen er i Finland? Nå blir jeg helt forvirra, kan bare glemme å sove i natt ihvertfall:p

Ho ho ho..

Hahaha :D:D skal eg fortelle deg ein hemmelighet? Julenissen er ein mann som har kledd seg ut!!:D:D

Hahaha :D:D skal eg fortelle deg ein hemmelighet? Julenissen er ein mann som har kledd seg ut!!:D:D

Du er jo OND!!!! Hva er det igjen å tro på for meg nå? Det neste blir vel at du sier at påskeharen ikke finns heller, men han ser jeg hver dag, så der klarer du ikke å lure meg nei:D

Mamma ! Syns det er mer personlig og nært. Mor blir for meg for formelt, gammeldags og upersonlig. Vi kaller bestemora til gubben for mor. :)

Mamma ! Syns det er mer personlig og nært. Mor blir for meg for formelt, gammeldags og upersonlig. Vi kaller bestemora til gubben for mor. :)
Signerer :)

Mamma :) Mor er for generasjonen over synes jeg. Men det er fordi jeg er vant til at noen kaller mormor og morfar for mor og far ;) Hehe..

Back
Topp