Mor drakk mens ho var gravid :-/

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Uff her ser vi konsekvensene for hva som kan skje når noen veldig å ikke la glasset stå i svangerskapet :-/
Syns Fredrik e så tøff og være så optimistisk han e selv om dette er en veldig trist historie :-( virker som han har en kjempe god familie bak seg og en flott skole iallefall :-)

Nei kunne aldri falt meg inn å drikke når en vet hvor stor skade det kan gi :-(

http://mobil.nordlys.no/nyheter/article7433641.ece

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff a meg!
Trist med barn som blir skadelidende pga foreldres feil.

Utrolig trist at noen mødre ikke greier å slutte med alkohol (og andre rusmidler) når de er gravide. Tristest av alt er at det går utover barnet og at det faktisk kan ta så store skader av det.
Når man har valgt å bære frem et barn burde man være ansvarlig nok til å søke seg inn i behandling om man ikke greier å slutte å drikke/ruse seg.

Synes Fredrik virker som en fantastisk herlig gutt og er heldig som bor hos en flott familie som har gitt han et verdig liv til tross for skadene han har.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Uff blir trist av slike historier, men flott han er så positiv

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff her ser vi konsekvensene for hva som kan skje når noen veldig å ikke la glasset stå i svangerskapet :-/
Syns Fredrik e så tøff og være så optimistisk han e selv om dette er en veldig trist historie :-( virker som han har en kjempe god familie bak seg og en flott skole iallefall :-)

Nei kunne aldri falt meg inn å drikke når en vet hvor stor skade det kan gi :-(

http://mobil.nordlys.no/nyheter/article7433641.ece

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Den skolen har eget opplegg for elever med spesielle behov. :)
Men nå skal den rives for å gi plass til nytt skolebygg :) Da blir den flott :)

Nei nå tar jeg feil.. Trodde det var et oppslag her fra byen. Beklager.

Jeg trodde det var et mer lokalt tilfelle jeg hørte om før denne saken.
Veldig trist for barna det gjelder.

Back
Topp