Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det flere som har blitt innkalt til studie av ADHD??? Tror ikke mini her har det altså, så vi er nok i en testgruppe siden han har vært en aktiv kar[:)] Så da blir det reise til Ullevål og ta masse tester...
Synest det var spennende selv om jeg ikke har tro på adhd hos mini[:)] De kjører jo masse tester, så greit å få noen tips på veien og.. skulle de oppdage noe får vi tilbud om oppfølging. Takker ja til alt som kan være bra for mini, og ikke minst til hjelp for andre. Heldigvis ikke noe blodprøver eller slikt, men bare lek og observasjoner... nå har han jo forandret seg en del da så...
Jeg fikk ikke forespørsel med storemor, skjønte vel ikke at en måtte ta initiativ selv på ultralyden, men er med med litja. Har ikke fått spørsmål ang henne enda, men blir nok med på noe sånt om de skulle spørre om et par-tre år [:)]
Nå er det forresten slutt på den undersøkelsen. Eller, ikke slutt, men de tar ikke inn flere. Glad jeg fikk blitt med med et barn ihvertfall, synes sånt er spennende og viktig! [:)][:D]