Mops?

TwinBaBe

Glad i forumet
Noen her som har mops?
Hvordan syns dere de er som familiehund?

Jeg har funnet en som må omplasseres da, på 5 år. Han er vandt til barn og andre dyr, og virker veldig snill [:)]
(har mye erfaring med hunder, men ikke akkurat mops)[;)]

Jeg vet ikke så mye om dem, annet enn at de kan være ganske oppmerksomhetssyke.
Mener de skal gå fint sammen med barn, men jeg er ikke sikker. Har du lest på canis?

ORIGINAL: fairy

Jeg vet ikke så mye om dem, annet enn at de kan være ganske oppmerksomhetssyke.
Mener de skal gå fint sammen med barn, men jeg er ikke sikker. Har du lest på canis?

takk for svar :-)
Ja, jeg har lest på canis, og der står mye det samme som du sier:-) så derfor ville eg bare høre her og om det :-)

Jeg har hatt mops, og syns de er fantastiske som familiehund.
De jeg kjenner er veldig barnevennlige, tålmodige, og trekker seg vekk om det blir for mye mas fra barna.
De elsker kos, og virker stort sett veldig lykkelige( noen ganger i overkant lykkelig hyperaktive...;) )
Men den første tispa jeg hadde var veldig nedfor under løpetida... Vet ikke om det er spesielt for mopser, men...

ORIGINAL: Solstrålenes mamma

Jeg har hatt mops, og syns de er fantastiske som familiehund.
De jeg kjenner er veldig barnevennlige, tålmodige, og trekker seg vekk om det blir for mye mas fra barna.
De elsker kos, og virker stort sett veldig lykkelige( noen ganger i overkant lykkelig hyperaktive...;) )
Men den første tispa jeg hadde var veldig nedfor under løpetida... Vet ikke om det er spesielt for mopser, men...

takk for svar :-)
så rart at hun ble nedfor under løpetiden da.. Men kan godt hende at det er vanlig ja.
Det eneste "problemet" med denne hunden er at han markerer seg inne hos nye folk... Dersom ikke tingene hans, evt teppet hans og sånn er der.
Men han er ikke kastrert da, så det vil jo gjerne hjelpe mot det ;-)

Jeg vet om et par som har mops, og det er mye hund i liten kropp! Ikke en hund som skal bæres, men som gjerne tåler en skogstur på et par mil liksom :P

ORIGINAL: Undrende85

Jeg vet om et par som har mops, og det er mye hund i liten kropp! Ikke en hund som skal bæres, men som gjerne tåler en skogstur på et par mil liksom :P

ja ikke sant!!
Nei, jeg er ikke intr i noe "veske-hund", men som et familiemedlem [:)]
som blir med på ferie, og med oss generelt i hverdagen der den kan. [:D]

ORIGINAL: Undrende85

Slapp av nå![8D] Ikke alle mopser som tåler dette!
De er veldig "flinke" til å presse seg til de nesten detter sammen.
Er liksom vi som må stoppe dem.

Min mor driver oppdrett så jeg har hatt masse mopser hele livet.
Hvis det er noe spes. du lurer på så spør[:)]

Ååå så heldig du er ta|ie!!![:D]

virker som utrolig gode hunder da, som er veldig glade i mennesker. [:)]
har du noe erfaring med barn og mops?[:)]
har mamman din noen valper nå da? Hehe[8D]

Back
Topp