Moooot normalt!!!

Xena

September 2013 <3
Jepp, nå skal jeg steike ribbe av alle ting. Også hjemmelagde medisterkaker, brun saus og poteter :p ser ut til at det er duket for en noe sein kveldsmat her.... Men gud så godt det skal bli... ;)

hehehe... kan jeg komme å spise sammen med deg??? fikk så lyst på en juletallerken nå!! hehe

Bare å komme, ribba er på over 2 kg og det er 4 kg medisterfarse ;)

NAM :D

:) du vet att det er skikkelig nedtur for meg nå å finne noe restemat fra igår i kjøleskapet..etter å ha fått din meny for kvelden printet inn i hode, i bilde form!! hehe... du får ha meg der i tankene.. :P

:) du vet att det er skikkelig nedtur for meg nå å finne noe restemat fra igår i kjøleskapet..etter å ha fått din meny for kvelden printet inn i hode, i bilde form!! hehe... du får ha meg der i tankene.. :p

Skal tenke masse på deg! Og sorry... var ikke meninga å ødelegge kvelden din ;) :p

Du vet du er gravid når du lager en julemiddag kl 20 på en tirsdagskveld!!! hahaha

Åååh det hørtes kjempe godt ut! Har bare spist ribbe 2 ganger i jula!!!! Alt for lite !!! Trenger mer:) ble pizza på
Pizzabakeren i dag, og til svigers der svigersøstra hadde laga hjemmelagA kanelsnurrer:) namm namm mett:) kose dere i kveld:)

Åååh det hørtes kjempe godt ut! Har bare spist ribbe 2 ganger i jula!!!! Alt for lite !!! Trenger mer:) ble pizza på
Pizzabakeren i dag, og til svigers der svigersøstra hadde laga hjemmelagA kanelsnurrer:) namm namm mett:) kose dere i kveld:)

Skal spise for deg og :D

Lukter RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIBBE i stua nå.... Forferdelig sitte og kjenne lukta og vite det er lenge til den er ferdig.... :(

spiste egg bacon og tomatbønner til kvelds jeg :P spiste opp en hel pakke bacon alene!! :P

Back
Topp