Moonie eller Ewan

Margrethe

Gift med forumet
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Lurer på hva dere har valgt?

Det virker som at Ewan dominerer markedet, men personlig syns jeg bamsen fra Moonie er søtere og jeg liker lyset inni.

Er den ene bedre enn den andre?

Vent og se om det er behov :)
Min første var rolig, hadde ikke behov for noe ekstra utenom nok pupp :p
Den andre hadde kolikk og var innmari urolig, der brukte jeg white noise fra Spotify isteden om hun trengte hjelp ved innsoving og det fungerte bra.

Kjøpte Moonie når mini var 8-9 mnd. Nå er han 2 år og synes ikke den har hjulpet særlig. Begynte nok for sent. Skulle ønsket jeg hadde den klar hjemme tidligere. Bamser i seg selv har han aldri knyttet seg til. Tror det kan være medvirkende årsak.
Irriterende med den er at lyden går av etter 30 min. Hvis den går store deler av natta må den også lades hver dag.
Behagelig lys som kan stilles inn på en farge eller skifte jevnt mellom alle. Flere lyder å velge mellom og kan justere lyd og lysstyrke.
Ewan har jeg ingen erfaring med.

Ville droppet noe med lys, da dette kan gi mer stimuli enn søvn. Har selv hatt my hummy da denne var bedre omtalt av omtaler på youtube enn sauen ewan

Vi har Ewan, tok den i bruk tidlig. Nå er hun 10 mnd, og den er alltid med til soving. Vanskeligere å sovne i vogna uten. Har på lys (det kan skrus av) og lyden av hjerteslag. Kan skru på funksjonen for at den skal begynne om hun gråter, men har aldri brukt den. Da må vi som regel inn for å finne smokken uansett. :)

Så vi er fornøyd med Ewan i det minste.

Back
Topp