Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvor finner du at barnas hus har prismatch?Sniker : vi har kjøpt moonboon. Kjøpte da den var på tilbud. Lille her er ikke 4kg endq, men har et vennepar som har kjøpt den pga oss - de er FRELST
Barnashus har prismatch så om den er på tilbud på feks moonboon så skal de matche prisen - da får man den jo fortere hvertfall
Jeg var overrasket over hvor fort den kom!
Hvor finner du at barnas hus har prismatch?![]()
Vi betalte 7200 kr for moonboon med stativ, tisselaken og nyeste motor så SÅ stor prisforskjell er det da ikkeMoonboon er overpriset. Jeg ville ha kjøpt Membantu som koster 4000 danske kroner(6000 norske kroner) eller SleepyB til 4500 norske kr. Membantu og Moonboon sendes fra Danmark, kommer kanskje toll i tillegg? SleepyB sender fra Norge. Alle tre har stativ av metall og økologisk gots bommull. Med Moonboon betaler du dobbel pris for navnet.
Det står de bare har prismatch på barnevogner, bilstoler/baser og matstoler…Barnas Hus matcher prisen!
Vi ønsker at du skal føle deg sikker på at du får en god pris når du handler hos Barnas Hus. Det betyr at vi matcher prisen dersom du finner samme vare rimeligere et annet sted.www.barnashus.no
Benyttet meg av det flere ganger
Hmm jeg har benyttet det på en dress.. men måtte være likt merke.. .Det står de bare har prismatch på barnevogner, bilstoler/baser og matstoler…
Lykke til! Her tok det noen dager før hun sov lange dupper i den. Fortsatt ikke hver dag hun vil duppe lenge der. Men selv på korte dupper får jeg hendene fri <3 i dag testa jeg om jeg kunne klare å linke søvnsyklusene hennes (etter et par dager med bare 40 min-dupper), så etter 35 min satte jeg meg ved vugga, og når hun begynte å komme opp i lett søvn økte jeg hastigheten på motoren til maks, og vugga med god kraft manuelt i tillegg. Satt og vugga litt her og der i kanskje 10-15 min også var hun i dyp søvn igjen og sov totalt 2,5 time!Bestilte moonboon, verdt investeringen hvis det får han til å sove.. nettopp satt opp, første runde nå, spent på om det blir noe søvn!
men nå har jeg snudd den slik at jeg ser henne fra sofaen – og kan justere henne om hun blir liggende feil neddi der. I dag snudde hun seg med ansiktet ned og det gjør meg MILDT SAGT ganske stressa, men hun lå vel sånn i fem sekunder før jeg snudde henne. Kunne vel like gjerne skjedd i vogna vil jeg tro. Må nok øve på å sove litt andre steder også, men har lyst til å tyne slyngevugge-livet så lenge som mulig. Om det så betyr at jeg ikke kan gå på do fordi jeg må følge med på henne