Noen erfaringer der ute? Kan Moonboon brukes som en sideseng? (Har kontinentalseng)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste på nettsiden tidligere i dag at den fint kan erstatte seng om natten (den med flat bunn).Det tror jeg ikke. Mener den ikke er anbefalt å bruke til å sove i hele natten Er vel mer ment som dagseng, evt som hjelp til innsovning
Aha, da skal jeg også ta en titt på den! Hadde ikke fått med meg at det har kommer en ny modellLeste på nettsiden tidligere i dag at den fint kan erstatte seng om natten (den med flat bunn).
Jeg har den med flat bunn og elsker den, men den må jo henge så du får ikke festet den ved siden av senga hvis deg er det du tenker? Siden du nevner at du har kontinentalseng? Sidene klapper sammen eller legges ned på vuggen om den ikke henger. Så de er ikke stive hvis du skjønner Har du stativ kan det fint stå på rommet da som seng eller om du henger den fra taket vedsidenav senga.Noen erfaringer der ute? Kan Moonboon brukes som en sideseng? (Har kontinentalseng)
Takk for input Er høyden på moonboon justerbar med tanke på senga?Jeg har den med flat bunn og elsker den, men den må jo henge så du får ikke festet den ved siden av senga hvis deg er det du tenker? Siden du nevner at du har kontinentalseng? Sidene klapper sammen eller legges ned på vuggen om den ikke henger. Så de er ikke stive hvis du skjønner Har du stativ kan det fint stå på rommet da som seng eller om du henger den fra taket vedsidenav senga.
Ja den er litt justerbar i høyden. Flere hekter å hekte selve vuggen i så nok til å komme i høyde på senga tror jegTakk for input Er høyden på moonboon justerbar med tanke på senga?
Supert! Takk for svarJa den er litt justerbar i høyden. Flere hekter å hekte selve vuggen i så nok til å komme i høyde på senga tror jeg