montering av ikeamøbler

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Hveeeeeeeeer gang mannen skal montere noe fra ikea så gjør han noe feil, oog er så uforsiktig at d blir riper elr skader! Jeg blir jo dritirritert fordi han ødelegger ting vi har brukt penger på. Denne gangen har vi kjøpt oss liatorp vitrineskap til 3200 kr. Jeg begynner å hjelpe til, men han har styringa og alltid rett.. så etter hvert går jeg bare, kommenterer bare at han må gjøre alt riktig denne gangen da, for ellers får den ikke stå i min stue. Når han skal spikre veggen sier jeg maaaaange ganger at han må være forsiktig og nøye så ikke veggene/platene får synlige skader fordi han er unøyaktig.

Sååå da, hører jeg bannskap.. ene hylla skulle vært bytta, og dermed blir alt feil. veggen må av, osv. flere skader. jeg blir så sint at jeg gråter og kommer igjen med tusen formaninger og tilbyr å hjelpe.

Faens stae mannfolk! Han hater ikea, men jeg får ikke borti

Mannfolk 

Synes du kanskje bør sette ned foten og si at du ordner det neste gang, men vent kanskje til det har gått litt tid da, så dere ikke er så opprørte..?

Klarer dere å le av det etterpå eller? 

sånn, ler av at jeg har et udugelig mannfolk ja.. mannen blir faktisk litt såra.. men d er jo fakta, han er så lite handy

Malleleo skrev:
sånn, ler av at jeg har et udugelig mannfolk ja.. mannen blir faktisk litt såra.. men d er jo fakta, han er så lite handy

Uffda, han får finne andre måter å vise manndommen sin på da, be han gå ut og jakte eller no`'

Av samme grunn er de jeg som skrur sammen flatpakk her i hus.

Ikea sine er jo blitt idiotsikre, har akkurat skrudd sammen ett skap, tvbenk og bord. Null stress:).. Flatpakk fra jysk deriomt!

Her har jeg styringa, mens han hjelper til, nå jobber jeg på IKEA da så kan disse systemene ganske godt...

Gjør det selv 
Bedre at det blir minimalt med skader enn at han skal tulle det til?

jeg gjør d jo gjerne selv, men han vil gjøre d jeg er jo handy, mye mer enn han, og det irriterer han.. tror d er derfor han vil gjøre det. Vi skulle legge gulv på kvisten på garasjen, og da gav jeg han muligheten til å gjøre det først, men etter flere uker ordnå jeg med materiale osv selv, så skulle jeg gjøre d dagen etter etter jeg var ferdig på jobb. Når jeg kome hjem fra jobb var han halvveis :P han har så vidt tatt i en hammer før han ønsker å lære tror jeg.. MEN han er så unøyaktig at jeg kreperer av og til (gulvet på kvisten ble kjempebra da).

Han har spurt meg om hjelp noen ganger nå da.. han klær seg i hode og forstår ingenting. og det er bare listeneemoticon
-lista var opp ned, alle listene
-gjengene var snudd i feil retning
- feil skrue

Back
Topp