Hveeeeeeeeer gang mannen skal montere noe fra ikea så gjør han noe feil, oog er så uforsiktig at d blir riper elr skader! Jeg blir jo dritirritert fordi han ødelegger ting vi har brukt penger på. Denne gangen har vi kjøpt oss liatorp vitrineskap til 3200 kr. Jeg begynner å hjelpe til, men han har styringa og alltid rett.. så etter hvert går jeg bare, kommenterer bare at han må gjøre alt riktig denne gangen da, for ellers får den ikke stå i min stue. Når han skal spikre veggen sier jeg maaaaange ganger at han må være forsiktig og nøye så ikke veggene/platene får synlige skader fordi han er unøyaktig.
Sååå da, hører jeg bannskap.. ene hylla skulle vært bytta, og dermed blir alt feil. veggen må av, osv. flere skader. jeg blir så sint at jeg gråter og kommer igjen med tusen formaninger og tilbyr å hjelpe.
Faens stae mannfolk! Han hater ikea, men jeg får ikke borti
Sååå da, hører jeg bannskap.. ene hylla skulle vært bytta, og dermed blir alt feil. veggen må av, osv. flere skader. jeg blir så sint at jeg gråter og kommer igjen med tusen formaninger og tilbyr å hjelpe.
Faens stae mannfolk! Han hater ikea, men jeg får ikke borti