Montebello camping

Åh, jeg elsker det! Må jo være ekte? Ler meg i hel av alle de fantastiske menneskene som ikke er annet enn stolte av å "værra seg sjæl" :p

Campingplassen er i alle fall så ekte som det går an å få blitt ;)

Etter å ha sett litt, forstår jeg det må være ekte :).var bare litt parodiaktig med han kommentatoren og starten. Kjempegøy!

det er helt ekte :p jeg har vært der *ler* og er selv fast camper. Det er mange orginaler på sånne steder! ;)

Har så lyst til å dra dit for å se om det er ekte. Hehe. Har selv campingvogn og drar rundt til nye steder. Men er ikke så harry. Hehe

Folk i område rundt sverger til at det er ekte, og akkurat rundt her er det mange som er generelt harry så tviler ikke på at Montebello serien er ekte.

Bor 25 min unna campingplassen på svenske siden og var på praksis i Norge hvor de snakket om bekjente som var med i Montebello serien ;)

Ekte ja, er vel sånn på mange campingplasser har jeg skjønt
Hehe. Har enda ikke funni noen vi. Og vi har hatt to sesonger med campingvogn. Reiste rundt i 4 uker i sommer og var maks 2 netter pr sted og enda så fant vi ikke ett sånt sted. Men er nok mange som har glist av oss. Svigers har fast plass og er litt vel mange folk der om sommeren.

Back
Topp