montag...

chrichri

Forumet er livet
God morgen alle sammen!

Ble hjemmedag for meg og T i dag, han er pottetett. Satser på at en dag hjemme holder[;)] ikke noe feber i dag affal, godt er d.

aner ikke hva vi skal, må finne på noe, ellers går vi på veggen [:-] om han er i god form utover dagen, kanch vi tar oss en butikktur[;)]

ellers er d alt for travelt for studenten, passer ikke med et sykt barn + planleggingsdag i bhg fredagen[&o]

lykke til lene1986, håper du finner ut av d og at d bare er en liten tulleting[;)]

God morgen!

Her fikk jeg komme til legen 11.30. Sjokket over at jeg ikke måtte vente til 15.00. SÅ får vi se hva som skjer her.
Må snart hive noe klær på verdens største surpomp her å sende han i barnehagen.
Ha en super duper mandag folkens!!

Morn morn! [:)]

I dag sov snuppa til klokken.................................. *trommevirvel*................................................ ÅTTE! [:D][:D][:D]

Må være ett halvt år siden sist hun gjorde det! [:D][:D][:D]

I dag har jeg fri etter arbeidshelg! [:)] Er hes og pottetett i hodet, så det er godt med fri...

Håndballtrening i kveld og forhåpentligvis litt spinn hvis formen er bedre! [;)]

Og til oppdatering; Minus 6,6 kg på 7 uker[;)] Har stått stille i ett par uker nå, men det har nok også sin sammenheng med at jeg har begynt å få litt muskulatur igjen! [;)] For jeg lever ennå veldig sunt - og godt! [:D]

Så flink du er, Vand!! Kjekt når innsatsen gir resultater.. [:)]

Her sitter jeg på skolen og har økonomi.. [X(] Meg og tall hører virkelig ikke i lag! [>:][&o]

Ha en strååålende mandag alle sammen!! [:D]

God morgen![:D]
Har vel forsåvidt nettopp stått opp, skal en laaang tur i dusjen snart, før jeg skla ta meg en tur på kafÈ og drikke homo-light kaffe uten forstyrrelser!! Gud, som jeg gleder meg!!
Senere blir det vel å ta en rassia inne på rommet til Yrja, benytte sjansen til å hive ødelagte leker og pakke bort klær som er for små. DET får jeg nemlig ikke gjøre så hun ser det, det er jo hennes!![8|]

God morgen :)

Jobb til 15.30 så hjem å pakke videre, alt for mye vet ikke helt hvor jeg skal begynne en gang [:'(] Så kom jeg en time for tidlig på jobb i dag så er dau trøtt,sto opp klokka 5[:'(]

Back
Topp