Monsterrie....

Guest
Hadde i går ettermiddag en monsterrir. Lå og hvilte og plutselig uten forvarsel krampet hele ryggen på venstre side seg, det spredte seg fremover på hele magen og gjorde forferdelig vondt. Jeg var helt paralysert og etter 3 min klarte jeg å få tak i tlf og ringe min mann nede i hagen. Han kom løpende og alt jeg rakk og si var PASS DEG før jeg kastet opp mye på soveromsgulvet. Vi klarte å karre meg ut i dusjen og etterc 7 min ga smerten seg men alt stod fortsatt i spenn. Det roet seg etter en stund, men jeg skalv og var skikkelig slapp etterpå. Resten av kvelden hadde jeg små tak og til slutt sovnet jeg fra dem i natt. Det startet derimot på ann igjen i dag og har hatt uregelmessige rier gjennom hele dagen fra kl 12. Noen gjør vondt andre er knapt merkbare mer en mensmurring. Ingenting gjør vondt i forhold til den i går ( som  minnet om overgangsrier).Dette er mitt andre svangerskap, jeg fikk aldri regelmessige rier første gang og merker terskelen min for å ringe føden er mye høyere denne gangen. Gjør alltid åpningsriene VONDT? Hva tror du?? Jeg er 38 + 4 i dag.
 
Back
Topp