Monsterbuksen min nesten ferdig

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Da har jeg laget min første Monsterbukse!! Ble helt grei... Mangler noen tenner, strikk i livet å dampes så er den ferdig[:)] Skal i gang med nr 2 nå, men denne gangen skal jeg lage den til Bennylure her på BV [:)]

Slik ser den ut:

Sier det nok en gang, du er utrolig flink altså.[:D] Den ble kjempe stilig, digger fargene.
Vi gleder oss til monster bukse til prinsen, du er kjempe snill snuppa.[:)]

Oh, for et talent! Jeg er håpløs når det gjelder strikkepinner. Vi er heldige som har tanter som tar pinnene fatt, det er ingenting som er så fint som hjemmestrikket tøy [:)]

ORIGINAL: bennylure

Sier det nok en gang, du er utrolig flink altså.[:D] Den ble kjempe stilig, digger fargene.
Vi gleder oss til monster bukse til prinsen, du er kjempe snill snuppa.[:)]

Takk[:D]

Monsterbukse til Prinsen er under produksjon i dag og i morgen [:D] Ska ut å kjøpe garn nå. Så setter jeg i gang.

De er bare helskjønne[:D]

Kjempetøff [:D] Vanskelig å strikke? Jeg er ganskje "fersk" i strikkeverden, men har litt lyst til å prøve meg på en monsterbukse [:)] Har til storebror, så da må jo lillebror ha å [;)]

Kjempefin!! så rask du er! hvilken størrelse er det?? Og hvordan garn bruker du? Hm og hvordan damper du? Er så nybegynner.. [8|] Holder på å sy mi, men etter 3 timer i går med maskesting på tenna, så er jeg en SMULE lei.. [8D] De blei bra til slutt, men øynene er virkelig en utfordring [8D]

MamsenTilLucas, jeg er veldig nybegynner og får det til! Den er tilogmed pen, så da klarer helt sikkert du også det [:)][;)]

ORIGINAL: RenathePro

Kjempefin!! så rask du er! hvilken størrelse er det?? Og hvordan garn bruker du? Hm og hvordan damper du? Er så nybegynner.. [8|] Holder på å sy mi, men etter 3 timer i går med maskesting på tenna, så er jeg en SMULE lei.. [8D] De blei bra til slutt, men øynene er virkelig en utfordring [8D]

MamsenTilLucas, jeg er veldig nybegynner og får det til! Den er tilogmed pen, så da klarer helt sikkert du også det [:)][;)]

Jeg strikket øynene,ikke sydd maskesting på de.. lagde eget mønster [;)]

Dampes, da tar du en våt kjøkken klut å legger oppå buksen å stryker med strykejern oppå [:)] Til du ser at den ser fin ut.

Jeg har brukt restegarn jeg hadde her hjemme. Sportsgarn,kjøpt på europris.. Med pinne 3.5 og 3. Dette er ca str 6-9 mnd..

Ps:

Legg ut bilde av din å da [:D][:D][:D] Morro å se alle andre sine også!

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Kjempetøff [:D] Vanskelig å strikke? Jeg er ganskje "fersk" i strikkeverden, men har litt lyst til å prøve meg på en monsterbukse [:)] Har til storebror, så da må jo lillebror ha å [;)]

Kjempe lett det er mest rettstrikk rundt å rundt... 1rett og 1 vrang i beina.. Superlett... de fleste kan klare dette så lenge de klarer å strikke maskene[;)]

Øvelse gjør mester... [:D]

Hehe vurderte og prøve å strikke øynene men tror de hadde blitt veldig rare slik! [8D] Legger ut bilde, etter andre forsøk på noe som kan ligne på et øye. Lillegutt sovnet akkurat så har litt tid [:D]

Hehe vurderte og prøve å strikke øynene men tror de hadde blitt veldig rare slik! [8D] Legger ut bilde, etter andre forsøk på noe som kan ligne på et øye. Lillegutt sovnet akkurat så har litt tid [:D]

Kan gi deg oppskrift på øynene om du skal strikke ny...

er veldig lett... [:D] kan skrive den ned å sende deg så har du den [;)]

super herlig! [:D]
Har strikket mange bukser til sønnen min, men har ikke prøvd meg på en monsterbukse enda. Det blir vel kanskje neste prosjekt.

Skikkelig stilig.. Slik kan jeg like :D :D[;)][;)]

ORIGINAL: Pinata

Ja veeeldig gjerne!!! [:)] Må jo prøve meg på ei litt mindre ei til lillen [:)][:)]

ORIGINAL: Pinata

Ja veeeldig gjerne!!! [:)] Må jo prøve meg på ei litt mindre ei til lillen [:)][:)]

Skal skrive den ned å sende deg den litt senere i dag [:D]

Mailen min er rouge_87@hotmail.com hvis du synes det er lettere og sende slik [:)]

Da ble jeg ferdig me øya, må nesten prøve på David for å se om de skal være større eller lengre opp. Ville gjerne at monsteret skulle ligne litt på "cookie monster" hvis du ha hørt om han [:D] Gubben valgte farger og synes buksa er råtøff så er litt morsomt. Driver og strikker band, hater det, så skal jeg lage en liten sak og sy fremme på låret også etterhvert [:)][:)][:)]
Den er nesten 8 cm lengre bak, til bleierumpa, så bildet ser litt rart ut.. [8D]

Den var jo kjempe fiiin!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Så flink du er. [:D]

Back
Topp