Monsterbukse til jente. Tips til "jentete" monster?

CamillaOgTyven

Betatt av forumet
har oppskrift på bukse, men trenger tips til jentete monsterfjes.
link anyone? har googlet men fant ikkje så mange jentete som eg likte.

var det ikke et par strikkegalne damer her inne på BV som laget noen fine?

Hva er et "jentete" monster? Røde lepper og øyenvipper, eller rosa?

Jeg har en jentete en på bloggen min iallefall. 
Endel rosa og øyenvipper hehe

Minste mi har ei lilla- og rosastripete med øyenvipper på fjeset. Den er veldig søt! :)

TralleTrollol skrev:
Og hvorfor kan ikke en jente ha et normalt monster? Hun blir ikke mindre jente av den grunn?

Fordi at de buksene de har nå er det helt vanlig monstertryne på, så nå vil eg ha noe mer jentete... Himmel da...... Takk for tips dere andre:)

her har ho med HelloKitty på rompa

jeg har laget et par sånne, de er jo litt annerledes, eller så er det jo mange som syr øyevipper på de til jenter :)

lykkeligmamman skrev:

TralleTrollol skrev:
Og hvorfor kan ikke en jente ha et normalt monster? Hun blir ikke mindre jente av den grunn?

Fordi at de buksene de har nå er det helt vanlig monstertryne på, så nå vil eg ha noe mer jentete... Himmel da...... Takk for tips dere andre:)

Du kan da ikke spørre om sånt her inne ;p  JENTEmonster?  Det er jo bare SÅ politisk ukorrekt. Her skal vi nemlig være likestilt, 100%  ............

|Frosken| skrev:

lykkeligmamman skrev:

TralleTrollol skrev:

Du kan da ikke spørre om sånt her inne ;p  JENTEmonster?  Det er jo bare SÅ politisk ukorrekt. Her skal vi nemlig være likestilt, 100%  ............

ja tydeligvis.... shame on me ^^

Back
Topp