Monster

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Usj...jeg merker monsteret i meg komme frem. Hormontrollet!

Da er vi to[:D]. Etter ett utbrudd tenker jeg; hm var det noe å hisse seg opp for[;)]. Det roer seg vel etterhvert håper jeg.

ORIGINAL: Priscilla

Da er vi to[:D]. Etter ett utbrudd tenker jeg; hm var det noe å hisse seg opp for[;)]. Det roer seg vel etterhvert håper jeg.

Jepp, jeg vet. Sambo som får gjennomgå [&:]
Men det blir jo bedre etterhvert...de må jo tåle litt [8|]

Me too.. Holdt på å klikke på samboern min ved middagsbordet idag fordi han ikke blåste på den varme maten før han puttet i munnen. Say no more..

usj, Prøver å innbile meg at det IKKE er hormoner.. I går så bikka det overfor meg i en fullstendig latterkrampe,, Bare sto å lo og lo, holdt på å knekke sammen. Dette var mens vi monterte noen hyller, og ikke noe skulle til si at jeg skulle le... (ble nesten litt redd av meg slev)

og så hatt jeg hatt litt ampre reaksjoner for ikke noe[:(]

Er det latter så gjør det jo ingenting! [:D] 
Her derimot er det langt fra latter....kliikker av alt. Har lissom toppa seg i dag...

off her har det vært reint helvette i går:S blir jo sur for ingenting:S i går hndla det o røykeslutt.vil så gjærne slutte men da kan jo ikke mannen røyke heller[:D][;)]
eller i hvertfall ikke når jeg er hjemme:)

ja må bare få skryte litt av meg:)
røyka bare 5 røyker i hele går:) så er på god vei til å slutte:)

ORIGINAL: irisak

Me too.. Holdt på å klikke på samboern min ved middagsbordet idag fordi han ikke blåste på den varme maten før han puttet i munnen. Say no more..

Oi, hahahaha! Ja, det sier sitt *ler* [:D]

Back
Topp