Egen tråd ja [:)] Koselig[:D]
haha, ante meg at jakka ble kjøpt når du skulle på kurs, kjenner godt den følelsen ja... (har den samme følelsen for en trillebag her jeg, men er ikke pris som er problemet, men hvordan jeg skal få den hjem nogenlunde fin, den er ikke særlig praktisk [8D])
Ferien er fin den, første uka var ganske kjip da, Alannah var syk da vi reiste... feber og så fikk hun prikker avreisedagen [&:] men vi dro alikevel, regnet med det var 5 barnesykdom eller den 6 eller noe sånt. Desverre så smitta hu Raphael så han fikk det og, og han fikk sikkert noe forkjølelsesvirus i tillegg, så han var syk en hel uke[&:][&:][&:][&:] Så han har villet hjem over lengre tid, men har det kjekt nå da, og endelig har matlysten kommet tilbake. Så nå er det bare Alannahs mange trassanfall som sliter oss ut, ellers har vi det topp[:D] Skal i vannparken i morra, det blir spennede, vi skal møte ei som Raphael går i barnehage med, og som var på samme barselgruppe som meg, så det blir kjekt [:D]
Håper dere koser dere, og at du koser deg med den nye jakka [:D] Er lov å legge inn bilde der du poserer altså, er litt nysgjerrig [;)]
Si fra om det blir flere turer til selbu da [:D]