LittleMonkii
Forumet er livet
Lager en tråd litt til meg selv jeg :p

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

jeg ser en liten kul jooo :D moro å se at det vokser!Aprilblomsten skrev:
Fin kul :) Hvor høyt oppe starter den? Sånn ifht navlen mener jeg... Min mage er nemlig så høyt oppe...Klatremus Lillemann skrev:
LittleMonkey skrev:
Fin kul :) Hvor høyt oppe starter den? Sånn ifht navlen mener jeg... Min mage er nemlig så høyt oppe...Klatremus Lillemann skrev:
På morgenen når jeg ligger på ryggen og kjenner på babymagen er den rett under navelen, men utover dagen blir jeg mer og mer oppblåst og da ser jeg bare lubben ut og føler at magen starterved ribbena :p
Klatremus Lillemann skrev:
LittleMonkey skrev:
På morgenen når jeg ligger på ryggen og kjenner på babymagen er den rett under navelen, men utover dagen blir jeg mer og mer oppblåst og da ser jeg bare lubben ut og føler at magen starterved ribbena :p
Venter på den babymagen jeg altså. Kan ikke kjenne antydning til kul engang jeg... Hverken om morgenen når jeg ligger eller ellers.... Men har kjent livmorkantene da, når jeg har hatt kynnere og sånn. Så det kommer vel etterhvert. Fikk mye fortere babykul med førstemann... Nå er jeg bare oppblåst selv om jeg synes magen generellt er mye større nå enn på samme tid forrige gang. Blir rett og slett litt forvirret av det her.. Godt det er jordmortime på onsdag! :)