Monkaponka

Ole Brumm

Forumet er livet
Jeg trenger et nytt bæretøy..

Jamen, jeg skrev jo til deg i en tråd for lenge siden at du kunne låne et elastisk sjal.
Så hørte jeg ikke mer..

De meitaiene jeg har de bruker jeg ser du.
Jeg har bestemt meg for å spare på alt bæretøy til fremtidige barnebarn, men låner deg gjerne dette sjalet.
Skal du mot disse trakter for å besøke din venninne?
Vet ikke når jeg skal til oslo, men kan jo selvfølgelig sende det i posten.

Meitai er ikke vanskelig, men det er fint å starte med dette sjalet. Jeg startet tidlig med meitai, men koset meg så lenge jeg kunne med det elastiske. Nå bruker jeg vevd sjal og meitai om hverandre. (ja, nå må jo puppene hvile noen uker før jeg kan bære da.)

Ok, jeg svarte på den tråden, men du så det kanskje ikke?
..

Beklager at jeg svarer deg så sent. Jeg har operert. Og de små øyeblikkene jeg er i stua er ungene over meg, ikke så rart da jeg har gjemt meg i flere dager på et rom med tv og smertestillende.
Jeg har operert vekk silikon og harde kapsler i begge bryst + gjort brystløft, så jeg er rimelig mørbanket.
Send meg adr din, så skal du få låne sjalet. Hvis du kommer hit til sommeren skal jeg lære deg meitai. Så du føler deg trygg på det.

sendt deg pm nå.
takk[:)]

masse masse god bedring! og vi sees nok kanskje i sommer[:D]

men du, sånn manduca ser egentlig ganske fin ut, hva mener du om den?
vet ikke om jeg får til sånne sjal og slynger jeg altså..

Manduca er kjempebra!!

Når du kommer hit skal du uansett få låne sjalet, eller opm vi tar turen til oslo før deg.
Du kan få prøve meitaier også, men manduca er lett og et veldig godt bæretøy!!!

Da har jeg vært på Bærehjelp butikken og det ble ingen Manduca, men en Angelpack. Den var mest lik en meitei også sa hun.
Hun i butikken sa at snuppa var for liten til å sitte i Manduca nå og at Angelpacken var mye bedre, så da ble det den. Var i butikken i 1 1/2 time og fikk masse hjelp! Er superfornøyd!

Jeg har hatt angelpack, solgte min for 500 kr i fjor.. Men, det er fordi jeg trives best meg meitai og sjal, så det er smak og behag. Mannen var ikke glad for at jeg solgte den, han likte best angelpacken[;)]

Så nå kan dere virkelig kose dere fremover[:D]

Har meitai jeg og er veldig fornøyd med den. Brukte den her for noen uker siden på en fjell tur, hadde Lea oppi og det gikk kjempe fint :)

Back
Topp