Monjen's dagbok

M*

Forumet er livet
VIP
Kjære Dagbok[:D]
Dette her er vel første gang jeg har min egen dagbok.. Ble litt inspirert av de andre jentene her inne. Tror det kan være deilig å få utløp for mange av tankene rundt det å bli gravid[:)]

For et par måneder siden ble jeg gravid, ENDELIG! Etter 6-7uker mistet jeg, SA. Det var forferdelig trist. Vi var da i vår 8pp,og veldig klare for å få barn. Men det gikk som det gikk, dessverre.. Er vel naturens måte å rydde opp i ting på.. Veldig lett å si det.. Men sorgen går ikke bort for det.. er en veldig ensom sorg.. samboeren min var jo veldig lei seg han også,men han kunne ikke sette seg helt i min situasjon.. det var jo min kropp dette gikk utover.. Jeg er fortsatt veldig trist.. Tenker MYE på det.. Men nå ser ting litt lysere ut for meg.. Jeg har visste tegn denne måneden,som jeg kun har hatt en gang før, og det var forrige gang det viste seg at jeg var gravid.. Har selvfølgelig hatt noen av tegnene tidligere,men ikke alle på en gang.. Så jeg er veldig positiv denne måneden,noe som også er forferdelig skummelt,for jeg kommer jo til å bli noe sykt skuffet hvis det viser seg at jeg ikke er gravid[&:]hjelp! Jeg er sikkert ikke gravid vettu.. Det hadde vært for godt til å være sant..

Mine symtomer er:
* må på do hele tiden (akkurat som forrige gang)
* sliten og gråter lett
* ømme pupper
* mye utflod
* klør nedentil.. hmm.. (mulig soppinfeksjon?[&:])
* stikkinger nederst i magen, knip

Så når jeg kommer hjem i dag skal jeg titte i speilet, bøye med ned,og sjekke om jeg har blå slimhinner[:D]hehehe.. Legen min så at jeg var gravid med en gang for jeg hadde så blå slimhinner forrige gang,så verdt et forsøk..

10november kommer derfor enten til å være en helt fantastisk dag for meg og min kjære, eller en veldig trist en.. Det er også min søsters bursdag,så jeg syns det hadde vært en veldig fin bursdagsgave - nyheten om at hun skal bli tante! men vi får se da.. håpet er i hvertfall der..

Fred ut..

Kjære Dagbok!!
I dag skal jeg egentlig ha tr,men den har ikke dukket opp enda.. skulle egentlig vente til i morgen med å teste,men klarte ikke dy meg,så jeg testet i dag tidlig.. og den var NEGATIV[:(] Jeg trodde virkelig,for første gang i mitt liv at jeg var gravid denne måneden,for jeg hadde akkurat de samme symtomen som forrige gang jeg var gravid! Uff.. det gjør så vondt.. men jeg burde visst at det hadde vært for godt til å være sant..jeg med min "flaks" kunne ikke hatt hell på det området,så tidlig etter en SA.. Jeg orker ikke tanken på å prøve i nye 8nd eller mer uten en liten spire[&o] Folk ber meg om å slappe av og ta det som det kommer,det er lett for dem å si igrunn, hvertfall med tanke på at det er det jeg tenker på hele tiden, uansett om jeg har lyst eller ikke..[&o]

MEN; i stedet for å tisse på testen denne gangen duppet jeg den bare ned i en kopp.. og det så egentlig ut som at den ikke fikk nok urin på seg.. Så kontroll linjen ble rimelig ujevn.. Så skal ta en ny test i morgen bare for sikkerhetsskyld.. Men regner jo med at den viser negativ da også.. Uff, jeg hadde vært VERDENS lykkeligste jente hvis testen hadde vist positiv i morgen!! VERDENS lykkeligste!! [:)]

Dette var ikke en så bra start på helgen.. nå som farsdag nærmer seg og alt.. samboeren min og jeg trodde jo at dette muligens kunne være den første farsdagen vi "feiret" for han, men det ser heller dårlig ut[&o] Sånn kan det gikk..

Fred ut..

Kjære Dagbok[:)]
Nå er jeg fire dager over IKM, og ingen tegn til verken mens eller positive tester. Jeg har hatt flere billigtester,men alle er negative. Så nå lever jeg i håpet om at jeg er en av dem som produserer sent hcG - hvertfall i dette tilfellet! Det hadde vært herlig det[:)] Men men.. TR dukker vel opp i løpet av uken vil jeg tro.. Æsj,er så lei hu assa!!

I stad gikk jeg på sentret en tur i lunsjen min for å kjøpe meg noe mat. Var nydelige små overalt. Jeg tror radaren har satt igang for fullt. Ser gravide og småbarn uansett hvor jeg går. Det er jo tydeligvis veldig mange som får det til å klaffe da, så da syns jeg det er på tide at det fungerer for meg også, og at den lille henger seg fast i 9mnd.. Jeg er jo trossalt i min 11pp,sånn til sammen.. 3pp etter SA.. syns det er på tide nå jeg[&o] 

Håper jeg til helgen kan opplyse alle her inne på BV at jeg er gravid, håpe håpe håpe[:D]

Kjære Dagbok!

Fortsatt ingen tegn på TR og fortsatt negative billigtester.. 5 dager over IKM nå.. [:'(]

Kjære Dagbok!
Fortsatt ingen tegn på TR,og fortsatt ingen positiv test. Nå har jeg spurt flere gravide rundt omkring på BV, og opptil flere forteller at det tok LANG tid før billigtestene viste positiv - mange gikk over en uke over IKM.. Jeg begynner å nærme meg en uke nå,så hvis ikke tr dukker opp eller jeg får en positiv billigtest, kjøper jeg meg en CB digital og tester på fredag morgen.. Jeg gru/gleder meg.. For jeg har en stor følelse av at det gjemmer seg en liten en inni der,så er derfor kjempe redd for at testen skal vise negativ. da blir jeg utrolig skuffa. Men men.. Får prøve å ikke håpe for mye (noe som er innmari vanskelig!). Er nok derfor jeg ikke har kjøpt meg en CB enda, nettopp fordi jeg er redd for at den skal vise negativt.. Tror den gjør det.. Jeg er nok ikke gravid denne måneden heller[&o] ÆSJ!!

Hilsen meg,som blir mer og mer frustrert for hvert minutt som går.. Syns jeg fortjener en positiv test snart,med en spire som vil klore seg fast i 9mnd,og som ender opp med et lite barn-vårt barn![:)]

Kjære Dagbok.

Nå er det lenge siden jeg har skrevet litt.. jeg fikk da TR 9 dager over tiden, og er nå nettopp ferdig med TR.. så nå er det en ny pp med nye muligheter.. Vi er nå i vår 12pp og 3pp etter SA.. Vi begynner å bli rimelig utålmodige,og jeg begynner også å bli rimelig lei[:(] Hvorfor skal det være så himla vanskelig?? Opp gjennom årene har man blitt fortalt av foreldre, venner, helsesøster, leger, osv osv. at man MÅ huske å bruke prevensjon, ikke bare med tanke på kjønnsykdommer, men med tanke på at du kan bli gravid.. Hvis jeg visste at det skulle være så vanskelig hadde jeg ikke stresset tidligere når jeg glemte ett par piller her og der.. For tydeligvis skal det mer til enn det.. Strategien for denne mnd er: ha sex minst annenhver dag,kose oss og nyte julen, og drikke litt grapefruitjuice.. Vi får håpe det fungerer[:D] I såfall skal testen lyse positivt mot meg den 20desember. Det hadde vært en fin julegave det[:)][:)]

Ellers så går vi inn i et nytt år,med mange ny muligheter. Kanskje det året byr på mer flaks på det området. Til våren skal vi uansett til utredning,så da skjer det i hvertfall noe. Men forhåpentligvis slipper vi det! spådama sa at jeg skulle bli gravid januar/februar,så da satser vi på det![:)] Svigermoren min sier også ofte til meg at hun er sikker på at vi sitter der med en liten en om ett års tid,og det vil jeg tro at jeg gjør jeg også[:D]

ORIGINAL: snuppis29

Vet du i hvilket apotek i området hvor jeg kan kjøpe CB digital????

Hei snuppis[:)]
Jeg så ikke mld din før nå jeg.. Du kan få kjøpt det på alle apotekene i Ski!! Fortsatt ingen tegn på TR?[&:] 

Kjære gode vennen min, Herr Dagbok!! [:)]

TEnk,nå er det snart jul igjen,og til helgen skal jeg og min kjære samboer ta julevasken og ta frem alle smånissene.. og om ikke så alt alt for lenge blir det pynting av juletre og julelys og julekaker og juledatt og juleditt [:D][:D] Æ GLÆR MÆ!! hihi.. Jeg er en skikkelig julejente, så dette blir koselig!! [:)] 

Samboeren min og jeg var ute på lang tur i går kveld. Tok på oss varme klær og lekte ute. Var kjempe koselig[:)] Og da ble vi litt forbauset over hvor fort tiden egentlig går. Det føles ut som det var i går at vi var i praha,og det er faktisk flere måneder siden (var der i begynnelsen av august). Og det føles heller ikke lenge siden forrige nyttårsaften. Det er utrolig for fort tiden går. Litt skummelt, litt trist, men også veeeldig veldig deilig!! Kanskje om litt så er det en liten spire i magen min,hvem vet.. og med en gang den spiren har vokst seg til sånn 30uke.. da kan tiden begynne å gå litt saktere igjen! og når spiren har blitt til en baby,og ligger å koser seg i mamma og pappas armer,da kan hvertfall tiden gå saktere.. Stemmer for det jeg! [:D]
Men samtidig er det litt rart at tiden,ukene går så forferdeilig fort, for dagene føles egentlig ikke ut som at de går så fort, hvertfall ikke når man har lite å gjøre på jobb,sånn som jeg har nå.. jeg burde jo absolutt ikke sitte på internett da.. fy!! Det er ikke lov.. må skjerpe meg.. må gjøre jobben min nå.. ha en fin dag a, jenter[:D]

Fred ut...

Kjære Dagbok!!

Fortsatt ikke gravid, blir fortsatt gal, galere, galest av dette.. [:(]

Back
Topp