Monjen

snappi

Elsker forumet
vet du om noen turveier man kan trille vogn på på Langhus?? synes det er så mye stier... når du og ceccemor gikk tur, hvor gikk dere da??? (tenker på den laaaange turen dere gikk)

er kanskje snø på de fleste turveiene i skogen nå,men tenker sånn når det nærmer seg litt mer vår, så er det så deilig å være i skogen..

hei[:D]

vi gikk til langen. kjørte til Fjell på Siggerud å parkerte bilene der,og så gikk vi inn til Langen og tilbake igjen. kjempe fin tur[:)] man kan gå på en sandvei inn til Langen, lett å trille vogn der[:)]

ellers så har jeg en liten runde her på bøleråsen jeg pleier å gå,den er ikke så lang da,men er en fin runde[:)]

Ellers går det jo an å gå til Ski, det er jo en fin tur.. og så evt ta buss/tog tilbake igjen[:)]

tenkte litt på tur i skogen jeg da, monjen.. til ski har jeg gått mange ganger... er kjedelig å gå langs veien, men manhar jo et mål.. (pleier å ta tog eller buss tilbake..)

snuppis!: har gått en tur fra eikjol i høst, var  veldig fint der..

synes det er så kjedlig å måtte laste opp bilen for å kjøre et sted for å gå tur... noen som vet om lysløypa ved langhus skole går ann å trille i når snøen forsvinner??

har aldri gått der,så det vet jeg ikke..

enig med deg at det er kjedelig å kjøre for å kunne gå tur..men turen inn til Langen er en kjeempe fin tur altså[:)]

Back
Topp