Monicus

pebbles

Gift med forumet
Leste et innlegg av deg hvor du sa at det kjennes ut som om du har falt ned på en sykkelstang, at dette skylles bekkenløsning. Akkurat slike smerter har jeg om dagen å, så da jeg leste det du skrev gikk det opp noen lys for meg! Har du vært hos lege med dette, evt hva sa han?

ja, jeg har vært hos legen. Han viste meg et skjellet av en dame kropp og jeg pekte på hvor jeg hadde vondt. Forklarte noe som at i midten av trekanten (der hårene gror)[;)]  det beinet vi har der mykes opp og hos noen blir dette sterke smerter, smerter som kan sprees til rompa og nedover beina. Husker ikke hva han kalte det.. vanskelig å forklare også.. Men det er bekkenløsning og at jeg måtte ta det med ro. Han ønsket å sykemelde meg 100% men jeg venter litt og har 50% foreløpig. Nå har smertene kommet mer og mer når jeg går i ulent terreng og når jeg bærer noe. Har du prøvd å gå inn og ut av en bil? J... vondt.
Har fått rekvisisjon til bassengtrening. Fikk beskjed om å ta dette alvorlig, da det kan bli mye verre under resten av svangerskapet. huff.. skjønner du noe av det jeg skriver? dårlig på det her altså!

ja jeg skjønner det du skriver.. Kanskje jeg bør ta en tur til legen og da?? Det er fryktelig vondt å gå inn og ut av bilen ja, og bære tungt og bevege overkroppen er heller ikke spes godt.. Jeg svømmer to dager i uka da, så det spørs om bassengtrening hjelper meg noe.. Men uansett, takk for svar! [:D]

Ja det skulle tatt seg ut om det er svømmingen som er skyld i smertene! Jeg som svømmer for å forebygge smerter! Skal på ultralyd i morra, skal snakke litt med jordmor og gynekologen om dette da!
Leser at man rådes til å ta det med ro, men tar jeg det mer med ro enn jeg gjør nå da dauer jeg! Får svangerskapspenger så jeg jobber ikke lenger, og gubben gjør det meste for meg så det lille jeg gjør om dagen må jeg drive med syntes jeg..[:D][:D]

Back
Topp