Lilly Forumet er livet 1 Nov 2006 #1 Kva er det eg høyrer???? Skal du til Bergen??? Uten å fortelle det til meg?[:(][:(][:(][:(] [:(]*monicolalikermegkanskjeikkjeallikevel*[:(]
Kva er det eg høyrer???? Skal du til Bergen??? Uten å fortelle det til meg?[:(][:(][:(][:(] [:(]*monicolalikermegkanskjeikkjeallikevel*[:(]
Lilly Forumet er livet 2 Nov 2006 #3 ORIGINAL: ~monicola~ Men .... du bor da ikke i Bergen ... [8|] ... eller har jeg ikke helt kontroll over hvor du bor? Bor ikke du på "musa" da? [:D] Haha.. joda.. men det er jo ikkje såå langt til Bergen. Ein time på ferje og 1/2 times kjøring og vips eg er der[:D][:D]
ORIGINAL: ~monicola~ Men .... du bor da ikke i Bergen ... [8|] ... eller har jeg ikke helt kontroll over hvor du bor? Bor ikke du på "musa" da? [:D] Haha.. joda.. men det er jo ikkje såå langt til Bergen. Ein time på ferje og 1/2 times kjøring og vips eg er der[:D][:D]
Lilly Forumet er livet 2 Nov 2006 #4 ORIGINAL: ~monicola~ ORIGINAL: Lilly ORIGINAL: ~monicola~ Men .... du bor da ikke i Bergen ... [8|] ... eller har jeg ikke helt kontroll over hvor du bor? Bor ikke du på "musa" da? [:D] Haha.. joda.. men det er jo ikkje såå langt til Bergen. Ein time på ferje og 1/2 times kjøring og vips eg er der[:D][:D] Ja vips er ordet da ja .. kun 1,5 times reise Kommer tilbake til når jeg kommer jeg [:D] Weee.. så kunne eg lurt bekka med meg og[:D][:D][:D]
ORIGINAL: ~monicola~ ORIGINAL: Lilly ORIGINAL: ~monicola~ Men .... du bor da ikke i Bergen ... [8|] ... eller har jeg ikke helt kontroll over hvor du bor? Bor ikke du på "musa" da? [:D] Haha.. joda.. men det er jo ikkje såå langt til Bergen. Ein time på ferje og 1/2 times kjøring og vips eg er der[:D][:D] Ja vips er ordet da ja .. kun 1,5 times reise Kommer tilbake til når jeg kommer jeg [:D] Weee.. så kunne eg lurt bekka med meg og[:D][:D][:D]