Monicabebe!!

lenemor

Forumet er livet
Jeg savnet deg i dag.. og i går... hadde helt glemt at du var i Sverige, så jeg ble nesten litt bekymret.

Hatt en fin tur (og gikk det greit å kjøre så langt med mage og pus??)

Sååååå koselig å få denne tråden, lenemor!! Du er utrolig oppmerkso og flink til å legge merke til om folk er her inne!! All ære til deg!!

Turen til Sverige gikk fint.....eller i allefall helt greit. Katten er livredd for å kjøre, og jeg måtte stoppe to ganger på vei ned...den ene gangen hadde han tisset i buret(fordi han var så redd), den andre gangen bæsjet han på matta på gulvet bak i bilen.....stakkars katt. Han skammet seg noe helt forferdelig, men måtte tydeligvis veldig på do!

Jeg fikk nå i allefall rensket opp så godt jeg kunne, og så gikk turen greit resten!

Nå har jeg spilt to konserter, derfor jeg har vært her litt lite etter hjemkomsten. På onsdag kveld spilte jeg på Parkteateret på "Klubb-Øya" og i natt kl. 01.30 spilte jeg på Skuret på det som kales "Øya-nachtspill" Veldig moro altså!!!

I dag skal jeg til naprapaten med ryggen, derfra på kaffe til svigers, derfra på treff på Mecca(hurra) og så tilslutt på Øya-festivalen for å se Dum dum boys spille!! Puh..hektisk!

Alt bra med deg?

Klem, Monica

joda, humper og går her. Har fått problemer med bekkenet (som jeg var dum nok til å kalle tissen fordi G aldri klarte å skjønne at bekkenet ikke var det samme som ryggen... se tråden "min frustrerte" mann for mer detaljer der... [;)]), så jeg holder meg stort sett på sofaen om dagen.. har ikke noe vondt så lenge jeg ikke flytter så mye på meg. Trodde jo det var hodet som drev og festet seg jeg, helt til jeg nesten ikke klarte å løfte høyre fot (det gjør vondt bare på høyre side). Skal til jordmor og fysio på tirsdag så får vi se hva de sier... er kjempespent på om mozartkula har festet seg også jeg!

Du er jo skikkelig aktiv for tiden - at du orker!! Gøy å spille på øya da - dere har nok gjennombruddet rett rundt hjørnet! DumDum høres gøy ut - de spilte på Raumarock her oppe (vel, litt lenger opp da... i Åndalsnes) forrige helg, så G var og så dem der... Selv går jeg og drømmer om å få med meg Kaizer på studenthuset her på tirsdag - skal se om jeg får med meg G på det [:D]

Stakkars pus var nok bilsyk eller ukomfortabel med å kjøre bil. Husker den katten jeg hadde i Oslo - hun var med en del opp til mamma i Nittedal, og da kom mamma ned i gamlebyen og hentet oss... Vi pleide å ha et veddemål om Ally ville drite før eller etter sinsenkrysset [:'(]. Går mye greiere med kattene vi har nå - Muskat hadde en tendens til å mjaue høylytt hele bilturen helt til vi fikk Sophus... han legger seg ned og slapper av og det virker som om Muskat synes det er litt flaut å grine når han tydeligvis synes bilkjøring er helt greit [;)]

Går mye greiere med kattene vi har nå - Muskat hadde en tendens til å mjaue høylytt hele bilturen helt til vi fikk Sophus... han legger seg ned og slapper av og det virker som om Muskat synes det er litt flaut å grine når han tydeligvis synes bilkjøring er helt greit
ORIGINAL: lenemor

Så smart at den ene katten hører på den andre...måtte le litt av det!

Synd at du har fått  plager med bekkenet.....høres ikke godt ut altså! Får håpe du kan få litt hjelp kos lege/fysio!!

Jeg sliter en del med ryggen nå, men det hjelper å være aktiv, så det er det jeg prøver å være. Formen er egentlig topp, så lenge eg slipper å sitte noe særlig. Går til behandling hos naprapat, og håper at det gjør susen etterhvert da!

Ønsker deg god bedring og håper du får med deg Kaizers!!

Klem, M

Back
Topp