monicabebe

*Gullungene*

Forumet er livet
Heisann, snuppa!
Leste det du skrev om at Maja ikke ville spise for tiden.
Har du prøvd å latt henne spise alene?
Nora har også vært litt vanskelig til tider.
Nå har jeg kjøpt sånn "jakkesmekke" og bestemte meg for
å la henne spise hele middagen alene i dag.
Gikk SUPERT!!! Snuppa bare elsket det!!! [:D]
Hun spiste en halv pannekake (tykk pannekake) og en HAU med blåbær (usukkret)

Dette var middagen:
  • Pappas hjemmelagde pannekaker
  • Hele blåbær (blanda med banan til snuppa for å få de litt søtere)
  • Ertesuppe (snuppa fikk smake litt, men det måtte jeg gi henne da)

Bilde:
(ikke quote)

*poff*

Så skjønt bilde[:D]

Maja spiser selv hver eneste dag. Vi begynte med det for noen uker siden og da spiste hun brød til lunsj og var kjempeflink. Nå sitter hun bare og smører det utover og lite går inn i munnen. Aner ikke hvorfor.

Jeg lar henne smake på alt vi spiser og det liker hun, men hun spiser utrolig lite altså!

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

Så søtt bilde av Nora![:D]

Helt enig[:D][:D][:D]

ORIGINAL: 3barn

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

Så søtt bilde av Nora![:D]

Helt enig[:D][:D][:D]

Hehe... lille blåbærjenta mi [:)]

Hvor får man kjøpt sånn smekke?? Vil ha sånn..  hihi

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

De har noen lignende på Princess. De er i frottè med plast bak. Ellers har de noen i plast på HM.

ORIGINAL: ynneh

ORIGINAL: monicabebe

Så skjønt bilde[:D]

Maja spiser selv hver eneste dag. Vi begynte med det for noen uker siden og da spiste hun brød til lunsj og var kjempeflink. Nå sitter hun bare og smører det utover og lite går inn i munnen. Aner ikke hvorfor.

Jeg lar henne smake på alt vi spiser og det liker hun, men hun spiser utrolig lite altså!

slik er det her også. litt slitsomt for hu har jo begynt og våkne en gang på natta nå pga mangel på mat. snuppa har sover rundt siden hu var et par uker, men nå plutseli e alt omstilt..slitsomt er det.
hvordan er det med nattesøvnen til maja da?? merker dere forandring i og med at hu ikke får i seg nok mat??
melka metter jo ikke nok til ei som nermer seg 1 år...

Maja sover stort sett bra. Hun har vært våken noen ganger på natta, men har da tatt igjen søvnen med å sove leeeenge på morgenen. Her om dagen la hun seg 20.00 og våknet dagen etter kl. 10.30. men da hadde hun vært våken et par ganger på natta pga hosting og tett nese!

De har noen lignende på Princess. De er i frottè med plast bak. Ellers har de noen i plast på HM.

Takker så mye!!

får kjøpt sånne frotte smekker på sparkjøp og[:)]har kjøpt der sjøl og har en plast fra hm men likte bedre den fra sparkjøp[:)]

Back
Topp