monicabebe

~Kathrine~

Forumet er livet
Heisann snuppa!

Kordan er formen din?
Har du klart å holde stille, eller har du spredd den gode nyheten blandt dine nærmeste!
jeg klarte ikke å holde tett i det hele tatt [:)]

Håper du er frisk & rask!

Go klem til deg!

Kathrine

Hei vennen!

Jeg er i kjempeform! Har ingen leie tegn enda, annet enn at jeg har mesnsmerter, dårlig nattesøvn, og at jeg fryser lettere enn før! Men dette er jo ikke noe vanskelig å takle!

Håper å slippe unna kvalme og slike ting!! Krysser fingrene for det!

har holdt tett ja...bare to som veit det og det er søstera mi og ei venninne som bor i London!

Tror vi skal fortelle til svigerforeldrene mine den 20. februar, for da har svigermor bursdag! Tenke å gi henne en bok med fine fortellinger for barn, og si at det er en som har lyst til å bli lest for om ikke så lenge!

Hvordan går det med deg da...går flyttinga etter planen?

klem, M

Ja vi får virkelig håpe at du slipper kvalme/oppkast...det er no herk!
Men det er vell noe de fleste må gjennom, å det er forbigående og ikke minst verdt det [:D]

ja det va jo en kjempe ide, det med boka! Så koselig [:D]

Njaa flyttinga går ikke helt etter plan nei,
blir å flytte allerede den 10. februar.
Det er mye tidligere en planlagt, men det er egentlig helt greit da..
men det er et stort MINUS!

Flytter fra min kjære,
å det er ikke no særlig!
Hadde en skikkelig nedtur på søndagen,
trur jeg skrek bøtter...gruer meg masse til det!

Men igjen...det er bare for en periode da..
men alikavell ikke no kos å være uten han nå som jeg er gravid!
Det blir nedtelling til sommeren [:D]

Kathrine

Hei hei Kathrine;)

jeg er helt ny her inne, ble medlem i går, og vett ikke hvordan noe her inne funker, men lurer nå på om jeg har klart å sende deg en beskjed, så kjekt om du svarer meg:)

jeg har termin 16 juni, og gleder meg masse ;)

hilsen nina

Først velkommen hit [:D]

Så da hører du åsså til juniklubben, å det er jo så morro!
Det ligger under "termin i juni" på alle forum,
der er alle samlet av oss som har termin i Juni!

Håper du vil trives her sammen med oss [:D]

Klem fra Kathrine

Hei hei ;)

Det vil jeg helt sikker, men alt er så nytt ennå. Hvordan snakker vi og veksler meldinger sånn mange på en gang, går det an?
når har du termin, vet du hva du skal ha?

vi skal ha ei lita jente, fikk vite det for ca 2 uker siden, og jeg ble så glad;)
det er vår første, og navne diskusjonen går for fult, jeg har mest lyst på Linea eller Emma, han heller mer mot Sofie/Sofia[:)]

Nina[;)]

Oj..hektisk at du flytter allerede 10. februar! men det kommer til å gå bra selv om du må være uten din kjære. det er nok godt for både deg og sønnen din og komme unna den muggsoppen! Det er nok best for helsa....og tida mot sommeren kommer sikkert til å gå fort også!

Ønsker deg lykke til med alt du holder på å ordne da!

Du får nok høre det om kvalmen setter inn her. Er jo veldig tidlig i graviditeten, så så mange symptomer har jeg ikke enda. Ert glad for hver dag jeg slipper kvalme!

Klem, M

ja vi får holde hverandre oppdatert [:D]

Kos deg med nurket og all den gleden det medfører [:)][:)][:)]

Go klem til deg vennen!

Kathrine

Skal tenke masse på dere sånn at flyttinga går knirkefritt! Hold meg oppdatert også da!

Spennende å høre hvordan det går veit du! Tida fram mot juni går jo så fort.

Stor klem tilbake!
M

Back
Topp