Monicabebe

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Du svarte på ett innlegg jeg hadde ang utdrikningslag og sa du hadde flere tips komme med..
Har du noe så hadde jeg blitt glad for å få noen av deg..

Tvilling74

Sender deg en Pm angående dette jeg veit du!!

Moro å være forlover altså!!

Klem, M

Får visst ikke sendt deg PM....

Kan du ikke si hva slags tips du ønsker? Flere aktiviteter?

Hjelper deg gjerne jeg veit du!!

M

Kansje jeg ikke har en pm her..Ikke vet jeg..Isåfall hvordan får jeg det??

Alt er av interrese til utdrikningslaget..

For å kunne motta PM(personlige meldinger) må du gå inn på dn profil og krysse av at du vil kunne motta det! Men her kommer noen tips allikevel:

Oppgaver til bruden(noe for enhver smak):
* Utstyr henne med en plakat som sier "Tut, så tar jeg en slurk" og sett henne i en rundkjøring. Da må hun drikke litt hver gang noen tuter. Film det hele.
* Gi henne en handleliste over ting dere skal bruke senere på kvelden(mat/drikke). I butikken har hun ikke lov til å ta ting ut av hyllene, men må ta det fra andres kurver/vogner.
* Ta en strofe i en barnesang Eks. Satt og skrev(Mikkel Rev). Skriv hvert ord for seg på en stor lapp. Gi disse lappene til gutter rundt omkring der dere er, for eks i en park. Bruden må så leite etter lappene. Gutta skal gjerne gjemme lappene sånn at man kan se dem stikke litt opp av buksa eller liknende. hun må da spørre folk om de har lapp. Når hun har fått det antallet lapper dere har sagt hun skal finne å hun finne ut hvilken sang det er og synge det for jentene som er i utdr.laget.
* Utstyr henne med en pose med sminke, og be henne skaffe et villig offer for sminke make-over!
* Be henne synge en sang for noen fremmede. Gjerne med medbragt karaokemusikk.
*Film brudgommen mens han svarer på spørmål om forholdet deres EKS. Hva hadde hun på seg første gang de så hverandre, hvor/når hadde de sex første gang osv. La bruden(og de andre) se spørsmålet. Bruden skal så gjette hva mannen svarer, før man så ser hva han sa. Hvis hun svarer feil må hun drikke.
* be bruden om å dikte en sang. ha gjerne med noen ord som må brukes i teksten. kan framføres på egnet sted

* Dra på spa, der dere alle ka kose dere sammen
* Dra på et sted med ulike aktiviteter(sumobryting, kordefekting, megajsakk osv)
* Lag konkurranse der du deler jentene opp i lag som konkurrerer med hverandre i quiz, bowling osv.
* Dra på piknik
* Dra et sted der man kan bade og kose seg
* Hyttetur med natursti
* Rebusløp
* Ha et kokkekurs med bruden

Pass på å ta bilder av hele dagen og lag et fint album som du gir til bruden der du bekriver hva hun gjorde osv.

Jeg klarer sikkert å komme opp med flere ting også hvis du er litt spesifikk på hva du ønsker. Jeg kjenner jo ikke bruden, så jeg vet ikke hva slags ting hun liker.

Lykke til, M

Blander meg litt inn i tråden deres for å komme med et par tips jeg.. I sommer var jeg forlover, og gjorde et par ting som virkelig slo ann. Det første var at noen dager før utdrikningslaget filmet jeg brudgommen mens jeg stilte han masse spm (om hvordan de møttes, hva hun hadde på seg, hva hun sa/gjorde osv.. Hvilke stillinger hun liker best, blonder eller lær osv..) Så litt utpå kvelden når bruden var brisen (og vel så..) stilte jeg samme spm til henne, og når hun hadde svart spilte jeg av det brudgommen hadde svart. Det ble virkelig en hit! Så når det var tid for å ut på byen gipset vi begge armene hennes, i ene hånda gipset vi fast et glass. På den måten kunne hun "tigge" masse drikke på byen. Var veldig morro og bruden fikk masse oppmerksomhet (lurt å ha med en som kan hjelpe henne på do osv).
Lykke til med utdrikningslaget, det er kjempegøy![:D]

Takker for tipsene..

Å monicabebe nå har jeg fikset pm min.. Hvis du skulle ha noe mere på hjerte [:)]

Back
Topp