Monica!

Sweet Dreams

Glad i forumet
Hei!

jeg vet at Pierre Robert sine string er veldig brukbare til bikini ;) deilig og mykt stoff, føles nesten som man går naken[:D] Koster en sånn 50-60 kr...

Og forresten, takk for tipset! Shall do myself!
drit i hva de andre sier... Så kan de ligge der med de jævla bleike rævene sine og være misunnelige[:D]

[:)]

beklager at jeg skriver i tråden din, men jeg finner ikke tråden det først ble skrevet i )regner med den er slettet).

siden tråden her var skrevet til monica skriver jeg her.
Beklager for at jeg skrev på den måten jeg gjorde i tråden.. var litt lite gjennomtenkt å skrive som jeg gjorde.. jeg har fortsatt de samme meningene, men formulerte meg veldig feil. jeg vil rette opp i at jeg sa "xl-folk", da det er sant at xl absolutt ikke trenger å bety tjukk. jeg har kanskje ikke veldig god peilig på størrelser..
så beklager at jeg kanskje fornærmet og såret deg, da jeg fikk intrykk av at du absolutt ikke gikk innenfor kategorien jeg egentlig snakket om.

til dere som evt. måtte mene at jeg prøver å ro meg bort nå. NEI, jeg gjør ikke det, eg beklager for hva jeg har sagt, og innrømmer at jeg dreit meg ut. Jeg eier faktisk empati, og er i stand til å inrømme at også jeg gjør feil [:)]

[:)]

Back
Topp