Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har VW Golf stasjonsvogn med like stort bagasjerom som VW Passat, den tok bokstavelig talt HELE plassen - bagasje måtte i baksetet... jeg solgte vogna til slutt, det var så mye pes...!
Jeg har den vogna, og Citroen C4, får akkurat bagen inn i baksetet ved siden av bilstolen og understellet tar ca halve bagasjerommet. Men den vogna er så verdt det, men jeg har ikke hatt den med i bil så mye da... er for det meste ute å triller hver dag, så bilen blir minimalt brukt Brukt bagen i over 8måneder nå, og skal straks gå over til sportsdelen, så vurdere å kjøpe ei mindre trille å ha med på turer nå
Vi har Toyota Avensis, og ja, den tar stor plass! Hvertfall den perioden du har bagen, for da må du ta av bagen. Vi fikk plass til understell og bag i bagasjerommet, men ikke så mye annet utenom småtterier som kunne presses innimellom her og der. Det hjalp betraktelig når vi gikk over til sportsdel, for da kan man slå sammen hele vogna. Da fikk vi tilbake halve bagasjerommet
Hvis du er villig til å ta av hjul så kan du få plass til ganske mye i en Toyota avensis!
Var på fjellet og fikk plass til 3 kofferter, kjølebag, en bag + vogn! Da måtte vi slå sammen baggen også men hvis man bare tar av hjulene så får man ganske mye bedre plass for da kan baggen ofte gå oppå understellet