Monday, sunny Monday!

lenemor

Forumet er livet
[:D] Ja her skinner sola fra blå himmel. Jeg er hjemme med syk mann [;)], så jeg kjeder meg litt. Har strøket litt klær, ryddet litt på gjesterommet, tatt oppvaskmaskinen, levert ungene i barnehagen... og nå går jeg og venter på telefon om at gulvene våre er på vei ut til huset - så drar G og jeg ut og skal få lempet det inn på et egnet sted hvor stabelen ikke vil ligge i veien for alle som jobber der ute.

I dag skal jeg til frisøren for første gang i år (tror jeg), det skal bli godt!

Hva gjør dere i dag da?

Blir spennende med legging av gulv[:D] Er det parkett eller laminat? Og hvordan ser det ut?

Her sitter jeg og leser til eksamen (eller prøver hvertfall[&o]). Gleder meg veldig til å hente ungene i barnehagen i dag etter pappahelg[:D]
Skal ha forening i kveld så prøver å vrenge hjernen for å komme på noe lurt jeg kan lage.. Tar gjerne i mot gode tips[;)] Men må være glutenfritt!

Frisøren ja.. Hørtes deilig ut[:)] Har ikke vært hos frisøren siden nov jeg[:-] Så bør vel komme meg dit snart selv..

Hvorfor synger jeg monday, sunny monday på Timmy-tid-sangen? Skadet av for mye Fantorang, kanskje.

Ja, hva gjør jeg da? Jo, jeg venter og venter. 40 uker nå. hadde aldri forestilt meg å gå gravid så lenge. Hadde jeg bodd i DK hadde jeg termin idag faktisk[8D].

Mormor hadde omgangssyken i natt, så det var av hensyn til henne det ikke ble fødsel da, altså. Må jo ha litt skikk på helbredet til barnevakten før man kan gå i fødsel. Ellers har jeg uro i kroppen og har sovet lite. Malte har tulla masse.

Venter nå på kjøkkenbefaring. Vi skal nemlig få nytt kjøkken i presteboligen. Skal bli interessant mens det står på. Blir litt ut på våren, da det skal bestilles først. Har hatt null inflytelse på hvordan det blir, men har bedt om en kopi av tegningene. Så det er litt spennende.

Koser meg med kjeks og varm sjokolade. Har besluttet meg for å kose meg masse mens jeg venter. Kanskje jeg skal sette meg ut i solen også...

Frisør hørtes deilig ut det kunne jeg tenke meg en tur til snart også.
Jeg prøver å jobbe litt men ikke så lett når ikke er godt å sitte. Chr er også hjemme siden han ikke har hvert i form i helga og har kastet opp. Så her er det fult hus.
Vurder litt på å ta en tur på stoff og stil og se på dette stoffet, skal sy liftgardin

seng på sitt nye rom og da er vw som blir tema på rommet, og retro stil

Olive, du har jo et typisk eksempel på at nr 3 ofte er en liten luring, hehe. Alle sier det liksom og hos veldig mange har det stemt også, men skjønner det kan være greit å vente til sykdommen er ute av hus i det minste!

Jeg har vært en tur i byen for å handle regntøy og vårdress til snuppa.. og hva skjer? joda snøen laver ned nå[:'(][:'(] jeg er leeeeei. ungene er lei og mannen håper på mer snø, hehe. Det er liksom for lite snø til å ake og gå på ski, men alt for mye til å ta frem sykkel/sparkesykkel og snuppa maser daglig. Ikke hjelper det at butikkene ikke har fått inn den sykkelen vi skal ha til henne, så hun må nok bare vente stakkars.

Back
Topp