Monday Morning! :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ny uke, nye muligheter?! :D
Vi håper på litt opphold de neste dagene da vi må rengjøre og beise platting på hver side av huset ;)
Må rett og slett bare få det gjort. Den er nå helt ubehandlet og blir bare styggere og styggere!
Men vi klarer ikke å bestemme oss for om vi skal ha grå beis eller mørkebrun...
Noen tips? Her ser dere plattingen og husfargen
A4E920EB-293E-4306-BE30-56FFA460B4AD-2145-000001D98001A7E0_zps3ec1a40e.jpg

Ellers blir det kanskje en kaffedate med ei venninne i dag =)
Naboen skal ha baby når som helst og jeg er så spent :D
Ha en fin mandag!

God morgen :-) her også håper vi på oppholdsvær. Vi må beise altanen og male hus, samt få raka, rulla og strødd plena. Vi skal ha mørkebrun beis, men vi skal ha helt hvitt hus. Usikker på hva som blir finest his dere. Ville kanskje gått for grått..men jeg eg skikkelig dårlig på fargevalg ;-)
Vi skal stort sett være hjemne i dag, men skal en kort tur å kjøpe gardiner til snuppa. Må ha lystette for det ser lite fint ut med ulltepper over gardinene ;-p
Igår var vi på akvariet og snuppa stoekoste seg! Litt artig at hun var så fasinert av fiskene!

Vi håper på litt opphold de neste dagene da vi må rengjøre og beise platting på hver side av huset ;)
Må rett og slett bare få det gjort. Den er nå helt ubehandlet og blir bare styggere og styggere!

Ha en fin mandag!

jeg ville nok gått for grått! Blir kanskje ikke like varmt å trå på som brunt på de varmeste dagene? ;)

God morgen!
Er i skikkelig dårlig form idag, har vondt i nakke og hodet, tett i bihulene og nesa og vondt i halsen :( To dager på jobb var alt som skulle til :eek: Heldigvis er mannen hjemme og tar seg av snuppa!

Idag skal vi også avlive hunden, gruer meg noe sinnsykt! Men noen ganger må man ta tøffe valg for dyrene sine, og vi vil ikke la han lide så da er det bare å få det gjort! :(

God morgen!
Er i skikkelig dårlig form idag, har vondt i nakke og hodet, tett i bihulene og nesa og vondt i halsen :( To dager på jobb var alt som skulle til :eek: Heldigvis er mannen hjemme og tar seg av snuppa!

Idag skal vi også avlive hunden, gruer meg noe sinnsykt! Men noen ganger må man ta tøffe valg for dyrene sine, og vi vil ikke la han lide så da er det bare å få det gjort! :(

Uff for en trist dag! Men det er best å la de slippe å lide. Håper formen din blir bedre :-)

God morgen!

Kjempetrist med hunden :(

God bedring!

God morgen!

uff da, virkelig ikke noe god dag for deg :( håper formen din blir raskt bedre! og ønsker dere masse lykke til me hunden.

God morgen folkens :P
Idag er det ganske så fint vær her :) så lurer på om det blir en tur til mamma etter at Emira har vært i bhg ;) meeen det får vi se på når den tid kommer :P
Nå skal jeg få gitt Liana litt lunsj og håper på at hun sover fra 12-14 etterpå :P
Ha en fin mandag ;)

Noen her som har hatt bihulebetennelse??

Etter at jeg be forkjølet for litt over 2 uker siden, så begynte det å verke litt i tannkjøttet sånn ca. 1 uke etter forkjølelsen.. og det har nå holdt på i hvertfall 1 uke! og syns ikke akkurat at det har blitt noe bedre.. verker hverdag i tannkjøttet og noe ganger ved kinnbenet.. men det går over iløpet at ettermiddagen/kvelden..

MEN det jeg egentlig lurer på er om hvor lenge dette varer?? for er ganske så sikker på at det er bihulene..
men vet ikke om jeg bare skal holde ut, eller dra til legen :P

God morgen!

Å nei:( uff denne dagen blir utrolig tøff for dere:( veit ikke engang hva jeg skal si:oops: huset føles nok tomt ei stund framover. Masse klemmer til deg og god bedring:)

Etter at jeg be forkjølet for litt over 2 uker siden, så begynte det å verke litt i tannkjøttet sånn ca. 1 uke etter forkjølelsen.. og det har nå holdt på i hvertfall 1 uke! og syns ikke akkurat at det har blitt noe bedre.. verker hverdag i tannkjøttet og noe ganger ved kinnbenet.. men det går over iløpet at ettermiddagen/kvelden..

MEN det jeg egentlig lurer på er om hvor lenge dette varer?? for er ganske så sikker på at det er bihulene..
men vet ikke om jeg bare skal holde ut, eller dra til legen :P

Det høres veldig ut spm bihulebetennelse:oops::( må nok en tur til legen da dessverre:(

A4E920EB-293E-4306-BE30-56FFA460B4AD-2145-000001D98001A7E0_zps3ec1a40e.jpg

Ha en fin mandag!

Vanskelig med fargevalg, men ville nok gått for grått:)

Idag har vi bare hatt en slappe av dag hjemme. Jentene er i bhgen og vi har kosa oss med Emmeth i hele dag:) litt bilder fra idag hvor han spiste brødskive:)

*POFF*

:( kjeedelig.. får se om jeg kan få en time snart.. er alltid fullt hos denne legen min :P

*sender fra pipe-gjøken*

Håper du får en time fort som fy:) er utrolig vondt med bihulebetennelse:oops:

men vet ikke om jeg bare skal holde ut, eller dra til legen :p

Jeg har akkurat hatt bihulebet.
Fikk en kraftig antibiotikakur. Og det ble bedre samme kveld..
Hatt tatt med en tur til legen. Går sjeldent over ! :) God bedring.

Jeg har vært å knekt nakken min i dag,hos kiropraktor.
Begynner å hjelpe litt,men er fortsatt utrolig stiv. (Stress)

Vi kommer mest sannsynlig til å reise nedover i løpet av en måneds tid :)
Gleder meg til å se mannen min igjen <3

jeg er den første som tester[8D]

Ja får ringe opp imårra ;) det er lissom ikke så intens smerte, men begynner å bli lei :P og paracet hjelper ikke heller..

*sender fra pipe-gjøken*

Jeg har akkurat hatt bihulebet.
Fikk en kraftig antibiotikakur. Og det ble bedre samme kveld..
Hatt tatt med en tur til legen. Går sjeldent over ! :) God bedring.

Takk :) skal ringe imårra.. men er usikker på om jeg kan ha noe medisin mot det, siden jeg er gravid?

*sender fra pipe-gjøken*

Back
Topp