Monday, monday

Olive76

Forumet er livet
Her kom en liten gutt ruslende kl 00. Og ettersom han hadde brukt to timer på å våkne og sovne, våkne og sovne fikk han asyl i dobbeltsengen. Så ikke just god nattesøvn på meg. Blir så stiv i kroppen av å ha ham ved siden av.
Kl 5.50 kom det enda en gutt og krøp inn under dynen i foteneden av sengen. Og denne gutten var ganske så varm og klaget på vondt i hodet. Så da er Gustav hjemme idag, og veldig veldig fornøyd for han synes at Maltes mange sykedager fra barnehagen er dypt urettferdige. Så var han jo heldig som har litt feber[8D].

Heldigvis har vi hushjelp på døgnbasis i huset for tiden (mormor) så jeg kan hvile meg senere. Veldig kjekt.

Men ser det kan bli ganske så folksomt i dobbetsengen ettehvert, ja[:D]

Jeg har også hatt et barn som ikke ville sove ved kl 00 igår[&o][&:] Til slutt så ble det bare tull, så hun ble bært tilbake i senga si og da hadde det gått en HEL TIME[:'(]

Våknet av at hun ropte mamma kl 0630. Synes hun kunne sove litt lenger da, sukk..

Heldigvis er det litt mildere vær her og er meldt det hele uka. Håper snøen forsvinner[8D]

Her startet dagen med at jeg våknet av krangling kl 05.30 .. Kjempe koselig [:-] De får ikke lov til å stå opp så tidlig, så de måtte være på rommet til kl halv åtte.. Lå jo å hørte på de hele tiden, og fytti rakkern så "snill" storesøster William har. Måtte jo gå inn å snakke til henne 100 ganger (føltes i allefall sånn). Nå skal jeg snart ordne frokost og når samboern står opp etterpå, skal jeg stikke i barnehagen å høre om det går ann å endre litt på den plassen de har. De har jo gått man-fre annenhver uke, men nå vil jeg ha 2-3 dager i uken i steden, for regner med at de ikke har større plass akkurat nå (selvom det er lov til å håpe) [:)]

Høres ut som en travel natt/morgen for mange av dere. Selv har jeg fått sove som en stein, helt til halv sju i morges, da ville lillebror stå opp. Heldigvis slår han seg til ro med litt puppekos, så vi gikk ikke på badet før litt før sju

Nå løper de rundt her og roter noe vanvittig - vi får kle på oss og gå opp i barnehagen etter hvert, men  vi har det ikke travelt i dag. Jeg har fri, så nå har jeg ambisjoner om å skifte på senger og tørke støv her... jeg skal vaske vinteren ut!

God mandag jenter.
Blitt lite søvn her i natt også, Chr fikk heller ikke sove så våknet opp til høymusikk inne på rommet hans i natt.
Han sovnet heldigvis igjen etter at dørene kunne stå åpne mellom rommene våre.
Så jeg fikk sove litt lenger i dag, når jeg våknet hadde k hvert å kjøt nydelige roser til meg og frokost fra bakeren til oss.
Så har koset oss med det på morningen.
Må ferie litt at vi har hvert gift i 6 mnd i dag.
Ellers så går det i jobbing og chr skal på dans i kveld.

Back
Topp