Mon31

Trin

Forumet er livet
Hei!
Gratulerer med den lille (var jo bare i magen sist jeg så deg) og gratulerer med bryllupsplaner [:)]
Vi slår dere bare med noen få uker der.

Klemmer fra Viktoria & meg

Hehe... Tusen takk for det... [;)]

Så ikke helt hvem det var med en gang... [8D] måtte bruke hode litt... ammetåka tror jeg [;)]

Håper alt går bra i forberedelsene deres.. dukker nok opp i kirken [;)] må jo se bruden

Nydelige bilder av Viktoria

klem fra oss

Antakelig.... Den ringer i ørene her enda også! Lurer på om den noen gang gir seg?

Det meste er i box hos oss. Mangler dress til brudgommen og invitasjoner bare.
Skal snaaart ut og kjøpe ting til å lage de. Hadde tatt mål av meg til å være ferdig med det til jeg begynner å jobbe, men ser nå at det skal holde ekstremt hardt!

Koselig om dere kommer og ser på :)

Klemmer :)

hehe.. kan nok vare en stund den.. [;)]

Det var glenn som ville at vi skulle gifte oss i år, litt kort varsel synes jeg egentlig da.
godt at jeg fikk igjen på skatten.. så må han jobbe en del overtid, så er det nok i boks tenker jeg.

Vi har bare bestilt kirke, holder på å ser på lokaler og hva vi skal ha på menyen.( bestille eller leie noen til å lage)

GIkk brudekjolen i boks til slutt? hvor bestilte du den i fra?

God å være så pass ferdig med ting til bryllupet.

klem[:)]

ORIGINAL: Mon31

hehe.. kan nok vare en stund den.. [;)]

Det var glenn som ville at vi skulle gifte oss i år, litt kort varsel synes jeg egentlig da.
godt at jeg fikk igjen på skatten.. så må han jobbe en del overtid, så er det nok i boks tenker jeg.

Vi har bare bestilt kirke, holder på å ser på lokaler og hva vi skal ha på menyen.( bestille eller leie noen til å lage)

GIkk brudekjolen i boks til slutt? hvor bestilte du den i fra?

God å være så pass ferdig med ting til bryllupet.

klem[:)]

Kjolen er nyyyydelig! Bestilte fra www.jkdress.com Veldig veldig fornøyd - kunne ikke vært bedre!
Siden du snakker om overtidsjobbing osv; du er ikke interessert i å jobbe litt en lørdag i august?
Trenger noen serveringsjenter! Det er selvsagt betalt! [:)]

Så flott at du er fornøyd med den.
Er det en bra plass å bestille kjole i fra? syr de etter mål? priser?

Skal ikke se bort i fra at jeg har mulighet til å stille opp [;)]

ORIGINAL: Mon31

Så flott at du er fornøyd med den.
Er det en bra plass å bestille kjole i fra? syr de etter mål? priser?

Skal ikke se bort i fra at jeg har mulighet til å stille opp [;)]

Bestilt fra www.jkdress.com
Kjempe fornøyd! Målsøm, ja.

Det hadde vært kjempefint hvis du ville. Det dreier seg kanskje om fra kl 1730 til 2230 eller sånn.

Hvis det passer kan jeg jo evt gjengjelde tjenesten også - hvis du vil det?

Det var bra. kanskje jeg skal prøve meg på å bestille derfra.

Ser da ut som om det går greit at jeg hjelper til.
Får se hvordan vi skal gjøre det med mat og sånt, vi har ikke helt bestemt oss enda.

ok, men kan vi ikke si at hvis du trenger serveringshjelp gjør vi det gratis for hverandre,
hvis du ikke trenger hjelp får du betalt?

okey den er grei den... så får vi se hva vi gjør [:)]

Hvor lang tid tok det fra du bestilte kjolen til du fikk den?

Hmmm... Ca 3 uker fra jeg sendte målene, tror jeg?

Back
Topp