*Minibønna*
Forumet er livet
Ingen ide på hvem du er.. Ikke for å lage bråk!
Men du vil vel ikke presentere deg selv litt mer??[:D]
Men du vil vel ikke presentere deg selv litt mer??[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nurkis og Sander
Det er det jeg tror å[8D]
ORIGINAL: *Minibønna*
Vet hvem du er...
Og nei, alle kan ikke dele samme mening hele tiden...[:D]
Greit med ny start, men tilslutt blir jo det slik som det var[;)] om du er den jeg tror, så såg jeg ingen grunn til å slette seg for folk var uenig.. [:D]
ORIGINAL: Mommy Nala
Vet hvem du er...
Og nei, alle kan ikke dele samme mening hele tiden...[:D]
Greit med ny start, men tilslutt blir jo det slik som det var[;)] om du er den jeg tror, så såg jeg ingen grunn til å slette seg for folk var uenig.. [:D]
Hva mener du med det? At jeg vil bli mislikt igjen? Forstod ikke helt hva du mente her... [;)]
Nei, men at man ikke trenger nytt nick, og "dra" fra et forum... Alle har vi meniger og man kan ikke regne med at 100 damer skal ha de samme tanker, da blir det noen ganger klinsj!!
Så syns du kan ta tilbake nicket ditt og heller bare stå for det du mener[:D]
ORIGINAL: *Nikki*
hjelper ikke med nytt nick når man skjønner det så tydelig?? eller...
samme for meg
ORIGINAL: Mommy Nala
Nei, men at man ikke trenger nytt nick, og "dra" fra et forum... Alle har vi meniger og man kan ikke regne med at 100 damer skal ha de samme tanker, da blir det noen ganger klinsj!!
Så syns du kan ta tilbake nicket ditt og heller bare stå for det du mener[:D]
Det ble bare litt for mye for meg der og da - og som du sa i den andre tråden om flaskemammaer; alle har ulik terskel for når nok er nok [8D]
Vil heller ha dette nicket, hvis det er ok [;)]