Mommy nala

*Minibønna*

Forumet er livet
Ingen ide på hvem du er.. Ikke for å lage bråk!

Men du vil vel ikke presentere deg selv litt mer??[:D]

Haha, huff - jeg vet ikke om jeg tør [8D]
Jeg ville egentlig ha en ny start, for jeg følte meg bare misforstått da jeg hadde mitt gamle nick. Ble lei meg da jeg slettet brukeren, og klarte ikke la være å komme inn her og lese igjen. Har jo tross alt vært her siden jeg ble gravid for 1 år siden.
Har lyst å ha en profil med bilde ol, men vet ikke om jeg tør. Vil ikke bli misforstått igjen, tror jeg har problemer med formulering (haha, les: Tråden om flaskemammaer) - mener jo å være snill og god, men fremstår vel ikke alltid som det. Skulle ønske alle var inne i hodet mitt og så at jeg mener godt - hehe [:D]

Klarer dere gjette hvem jeg er? [8D]

Hmm, kaaaan ha en liten idè, men ikke helt sikker[8D] Er du på det hemmelige forumet??

aaah, nå ble jeg drit nyskjerrig!!!!

Vet hvem du er...

Og nei, alle kan ikke dele samme mening hele tiden...[:D]

Greit med ny start, men tilslutt blir jo det slik som det var[;)] om du er den jeg tror, så såg jeg ingen grunn til å slette seg for folk var uenig.. [:D]

Det er det jeg tror å[8D]

ORIGINAL: nurkis og Sander

Det er det jeg tror å[8D]

Her å[8D]

Jepp... Det kom rimelig kjapt fram[:D] hihi

Busted[8D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Vet hvem du er...

Greit med ny start, men tilslutt blir jo det slik som det var[;)] om du er den jeg tror, så såg jeg ingen grunn til å slette seg for folk var uenig.. [:D]

Hva mener du med det? At jeg vil bli mislikt igjen? Forstod ikke helt hva du mente her... [;)]

ORIGINAL: Mommy Nala

Vet hvem du er...

Hva mener du med det? At jeg vil bli mislikt igjen? Forstod ikke helt hva du mente her... [;)]

Var jo aldri det da, ikke i mine øyne hvertfall[;)]

Nei, men at man ikke trenger nytt nick, og "dra" fra et forum... Alle har vi meniger og man kan ikke regne med at 100 damer skal ha de samme tanker, da blir det noen ganger klinsj!!

Så syns du kan ta tilbake nicket ditt og heller bare stå for det du mener[:D]

Og nei, jeg skrev i farvel tråden din at jeg ikke har noe i mot degog ofte har samme meninger som deg[;)] så ikke mislikt nei...

Nei, men at man ikke trenger nytt nick, og "dra" fra et forum... Alle har vi meniger og man kan ikke regne med at 100 damer skal ha de samme tanker, da blir det noen ganger klinsj!!

Det ble bare litt for mye for meg der og da - og som du sa i den andre tråden om flaskemammaer; alle har ulik terskel for når nok er nok [8D]

Vil heller ha dette nicket, hvis det er ok [;)]

hjelper ikke med nytt nick når man skjønner det så tydelig?? eller...
samme for meg

Men da vet dere hvem jeg er og håper vi da kan glemme den forrige meg.
Er en ny og forbedret utgave av meg... Håper jeg.... [8D] Og jeg står for det jeg har ment, bare innsett at jeg ikke kan stå for alle formuleringene mine tidligere [8D]

ORIGINAL: *Nikki*

hjelper ikke med nytt nick når man skjønner det så tydelig?? eller...
samme for meg

Neivel.......

Øffkors, ville bare vite hvem du var jeg, kjente igjen "prsonen"[:D]
ORIGINAL: Mommy Nala

Det ble bare litt for mye for meg der og da - og som du sa i den andre tråden om flaskemammaer; alle har ulik terskel for når nok er nok [8D]

Vil heller ha dette nicket, hvis det er ok [;)]

Back
Topp